اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape بازی اتاق فرار مثل بازی مافیا و بسیاری از بازی‌های کارتی کافه‌ای، بازی گروهی است و به صورت جمعی انجام می‌شود. لذا اگر دوست دارید ساعات مهیجی را به همراه دوستان و آشنایان و اعضاء خانواده سپری کنید، بازی اتاق فرار را توصیه می‌کنیم. بنابراین اگر تجربه بازی در اتاق فرارهای شهر تهران را دارید، می توانید تجربیات خود را با ما و دوستداران این بازی به اشتراک بگذارید.

شهرهای پر بازدید

می‌تونید به شرکت در اتاق‌های فرار ادامه بدید و بارها و بارها غافلگیر بشید. شاید 90 درصد جذابیت اتاق فرار به نمایش اکتورهای آن و وسایل موجود در آن بستگی دارد. پس در حفظ و مراقبت از این وسایل کوشا باشید و در رفتار خود با این اکتورها دقت کنید.

داستان این سناریو درباره پسری به نام جیسون ورهیز است که ترسناکترین اتاق فرار کرج چهره ای. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… شما در مسیر مسافرت در کنار جاده هتلی می بینید و برای اقامت یک شب وارد این هتل می شوید .

  • بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند.
  • این مجموعه بزرگ ترین اتاق فرار در نوع خود به شمار می رود و در چند شهر ایران مانند اصفهان، تهران، کرج و اهواز فعالیت می کند.
  • اتاق فرار گیزموندو نیز موضوع کارآگاهی و مستند دارد و برگرفته از یک داستان واقعی است.
  • اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح شد.
  • همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند.

در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند. به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید. حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید. هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند.

اتاق فرار کاهریز

اسکیپ روم های تهران به قدری جذابیت و تنوع دارن که نه تنها مردم تهران، بلکه مردم شهرهای اطراف و شهرستان‌ها رو هم به سمت خودشون جذب می‌کنن. توی این صفحه می‌تونید مجموعه اتاق فرار های تهرانرو مشاهده و بازی دلخواهتون رو رزرو کنید. نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید که اتاق فرار، بازی ای است که در برخی از کشورها، سر از مدارس و حتی شرکت‌ها نیز درآورده است. این اتاق فرار شما را به خیابان های سینا و سی تیر تهران در سال 1338 باز می گرداند.

مجموعه شانس فرار