بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-املاک پزشکی

دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین مجله خبری پزشکی (پریناتولوژی) مراجعه کنید. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

  • خونریزی غیر طبیعی رحم، سرطان دستگاه تناسلی، سرطان سینه و تومورهای مربوط به دوران بارداری، اختلالات سیتولوژی، حاملگی خارج از رحم، اندومتریوز، فیبروئید رحمی ای فیبروم رحم، بیماری های التهابی رحم، درد لگن، نقص در کف لگن، درد آپاندیس، درد مزمن، بیماری های دهانه رحم، عفونت های مراقبتی، بی اختیاری ادرار و مدفوع و …
  • شما و همسرتان باید این فرم را پر کنید و سپس نتایج آن را به پزشکتان اطلاع دهید تا مطالعه کند .
  • در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد.
  • در حیطه مسائل مامایی مواردی مثل آزمایشات قبل از بارداری، مراقبت‏ های دوران بارداری، حاملگی طبیعی و سزارین، انواع سقط، خونریزی‏ های دوران بارداری، دیابت دوران بارداری، پرفشاری خون مرتبط با بارداری، تست‏ های ارزیابی سلامت جنین، عفونت‏ های بعد از زایمان، خونریزی ‏های بعد از زایمان، عفونت ادراری دوران بارداری و …
اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

درد لیگامان گرد معمولاً فقط وقتی رخ می دهد که شما حرکت می کنید ، نه وقتی که شما در یک موقعیت ساکن قرار دارید . اگر این کمکتان نکرد ، به سمتی که دردناک است دراز بکشید و محلی را که به لیگامان متصل است ماساژ دهید تا شل گردد . هرگونه حرکت ناگهانی که شما می کنید ، حتی یک عـطسه ، می تواند باعـث یـک گرفتگـی عضـلانی دردنـاک شـود ، شـرایـطـی که درد لیگامان گرد نامیـده می شود .

دکتر حسن تفضیلی زواره

با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند.

قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود .

از والدین خود یا اعضای خانواده در مورد سابقه پزشکی خانواده ، ایمونیزاسیون و بیماری های دوران بچگی بپرسید . برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید . او می تواند به راحتی برای شما آزمایش درخواست کند و در صورت لزوم شما را درمان نماید .

هم اکنون یک واکسن آبله مرغان در دسترس است ، اما بیشتر خانم ها در سن بارداری ، قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند .اگر شما نمی دانید که در دوران بچگی به این بیماری مبتلا شده اید یا نه ، بهتر است واکسن را دریافت کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . او بچه ای ندارد تا در خانه مراقبت کند پس ممکن است بخواهد باقی مانده حاملگی را در بیمارستان بماند . بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود .

استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . ببینید آیا شما درگیر فعالیت هایی چه در محل کار و چه در دوران فراغت شده اید که نیاز به استفاده از عوامل خطر ساز داشته باشد . عوامل خطر ساز زنانه می توانند منجر به ناباروری ، تغییرات سیکل قاعدگی ، سقط ، تولد پیش از موعد همان زایمان زودرس ، نقایص تولد ، وزن کم هنگام تولد ، و اختلالات رشد بشوند .

انواع ماموگرافی، آیا درد دارد؟

عاقلانه آن است که به مادر گفته شود این مورد پارگی کیسه آب به احتمال فراوان ربطی به ختم حاملگی قبلی ندارد ( تا احساس گناه احتمالی بر طرف شود ) . جدیت مشکل را باید صادقانه برای والدین طرح کرد و برنامه درمانی همانند بالا مطرح شود ( هرچه کیسه آب زودتر پاره شوند احتمال هیپوپلازی ریوی و ناهنجاری اسکلتی بیشتر است ) . عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد .

از مراجعات غیرضروری به پزشک زنان معاف شوید؛ چون گاهی علت مراجعه شما تنها پرسیدن یک سؤال و یا طرح یک دغدغه است. بعد از اتمام این موارد ماما کودک را از نظر رفتار، عکس العمل، وزن و … معاینه مینماید. سلامتی مادر و نوزاد پیگیری شده و مادر برای تغییرات روحی و جسمی حاصل از حاملگی آماده خواهد شد. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. دوران بلوغ یکی از حساس ترین دوران هایی می باشد که در دختران و پسران وجود دارد و هر کدام مسائل و مشکلات خود را دارد.