بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-املاک پزشکی

( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . سـواب واژن را جهـت رنــگ آمـیزی فـوری گـرم ارسـال کـنیـد و خـون را جـهـت شـمـارش گـلبـول سـفیـد و c-reactive protein ارسال کنید ( افزایش در عفونت ) . مدخل واژن را نگاه کنید و بند ناف ( پرولاپس ناف ) یا نشست مایع ( محلول ضد عفونی کننده را با مایع آمنیون اشتباه نگیرید ) را جستجو کنید .

متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند. تا به اینجا با متخصص زنان آشنا شدیم و دیدیم که در چه حوزه ای فعالیت می کند و چه خدماتی را ارائه می دهد. شاید برای شما هم سوال باشد که پس فرق بین متخصص زنان و یک ماما در چیست؟ زیرا در بسیاری از موارد کارهای مربوط به بارداری و عمل های جراحی را نیز انجام می دهد!

فلوشیپ نازایی ، جراح زنان و زایمان

عوامل طبی مسبب نازایی را تحت عناوین زیر مورد بررسی قرار می دهیم . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود .

بهتر است پیش از این که برای ویزیت قبل از باردار شدن ، مراجعه کنید ، از والدین خود در مورد این که در گذشته چه بیماری هایی داشته اید و چه واکسن هایی دریافت کرده اید بپرسید . او ممکن است از شما راجع به عمل های جراحی قبلی ، سن شما وقتی که برای اولین بار پریود شده اید ، روش انتخاب شما جهت پیشگیری از حاملگی ، در مورد این که آیا شما هیچ گونه بیماری مزمنی نظیر دیابت یا فشار خون بالا ، یا سابقه حساسیت داشته اید ، سئوال کند . گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد .

  • اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود .
  • با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت.
  • متخصص زنان دوره های پزشکی عمومی را علاوه بر تخصص در زمینه زنان گذرانده است، از این رو با طب آشنایی کامل دارد و در مورد آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی لازم و کافی را دارد و به خوبی می تواند در مواقع بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.
  • اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.
فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از مجله خبری پزشکی دکتر زنان لازم است. در اغلب موارد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم، باید از سن 21 سالگی، تست پاپ اسمیر شروع شود؛ هر 3 سال یک بار تکرار شود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر زنان و زایمان در تهران یا شهر خودتان، حتما به این موضوع دقیق شوید.

دکتر عاطفه الهویی نظری