تخصص گوش، حلق و بینی اتولارینگولوژی چیست؟ درمانکده-املاک پزشکی

جالب است بدانید التهاب مزمن لوزه‌ها می‌تواند با جراحی تونسیلِکتومی یا خارج کردن لوزه‌ها نیز درمان شود. انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند. در کنار فشارخون، آلرژی فصلی و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی علل سردرد و سرگیجه هستند. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی مجله خبری پزشکی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی بدون جراحی و با لیزر هستیم که باید بگوییم هنوز علم در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در فرم بینی ایجاد کرد. متناسب با بیماری فرد ، مراقبت های لازم را بیان می کند تا بیمار با رعایت آن ها نتایج مطلوبی از درمان کسب نماید.

به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود.

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است. همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید. استفاده از دیدگاه واقعی کاربرانی که تجربه ملاقات با پزشک و درمان بیماری‌‌ها به کمک او را داشته‌اند، بهترین روش برای انتخاب بهترین متخصص گوش است.

مدت دوره تخصص[ویرایش]

همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد. نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران دریافت نمایید.

به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. برای درمان وزوز گوش بهتر است به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا پس از درمان بهترین راه درمانی را برای شما انتخاب کند و شما بهبود یابید. متخصص گوش و حلق و بینی ، قادر به تشخیص و درمان تمام بیماری های مربوط به گوش ، حلق و بینی می باشد.

تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است. همین عامل باعث بروز علائمی مانند تب، سوزش و ناراحتی، درد و مشکلات خواب می‌شود. جراحی گوش یا اتوپلاستی هم به منظور درمان بیماری های گوش و هم با هدف زیبایی انجام می شود. جراحی بینی یا رینوپلاستی که شامل جراحی سینوزیت و جراحی های زیبایی بینی می شود.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر گوش و حلق و بینی در شیراز

در افراد مبتلا به ریفلاکس یا ، این اسفنکتر ممکن است شل باشد و باعث سوزش معده، درد قفسه سینه و مشکل در بلع شود. وضعیتی که در آن لب، کام یا هر دو در طی دوره جنینی به طور کامل رشد نمی کنند. اندازه شکاف ها ممکن است متفاوت باشد و باعث مشکل در تغذیه ، گفتار و تنفس فرد خواهد شد. به منظور ارتباط سریع تر مجموعه ما با شما و عدم نیاز به قرار گیری در صف انتظار تماس، فرم زیر را پر نمایید.

البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد. با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ از طریق حفره های بینی امکان بررسی و جراحی سینوس ها فراهم می شود. یک بیماری دیگری که بیمار به خاطر آن باید تحت مراقبت متخصص گوش، حلق و بینی باشد، کم شنوایی یا ناشنوایی است.

سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند.

  • در سایت پزشک شهر این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که با دکتر مد نظر خودتان به صورت آنلاین صحبت کنید.
  • بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند.
  • مدت زمانی که جراحی بینی ، به طول می انجامد بستگی به میزان پیچیدگی جراحی بینی دارد اما معمولا به ۱ الی ۳ ساعت زمان نیاز دارد.
  • در بسیاری از وب‌سایت‌ها نوشته شده که فوق تخصص جراحی پلاستیک عمل بینی را بهتر می‌تواند انجام دهد یا بلعکس، اما باید گفت که این مطالب به صورت عادلانه جبهه گیری نکرده و بر اساس منافع شخصی افراد نوشته شده است.
  • دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.