دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون-املاک پزشکی

سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) . یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . برای این منظور تست های تشخیصی مختلفی وجود دارد که بهترین آنها قرار دادن ترشحات مخاطی گردن رحم خانم را در معرض دو نمونه اسپرم شوهر و نمونه اسپرم شخص دیگر قرار می دهند ، اگر اسپرم شوهر قادر به نفوذ به داخل ترشحات را نداشته ولی اسپرم شخص دیگری نفوذ کند ، نتیجه می گیریم که اشکال در فاکتور مردانه شوهر است .

دکتر فاطمه قاضی

متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید. یادتان باشد، بعد از یک بارداری ناخواسته، بسیاری از مادران نمی‌توانند از جان فرزند خود بگذرند؛ بنابراین ممکن است بنا به این فصل جدید از زندگی، بسیاری از شرایط و اهداف زندگی شما، تغییر کند. پس حتما برای آموزش‌های لازم به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و دلسوز مراجعه کنید. هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.

2- یک پرسشنامه که راجع به سابقه پزشکی شما پر می شود و مشکلات پزشکی کنونی و گذشته شما را بررسی می نماید ، ممکن است گروه خونی شما پرسیده شود . 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد . این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید .

از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند. هر چند در بسیاری از کشورها مردان نیز در این زمینه فعالیت دارند و به درمان بیماران می پردازند. درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید. دکتر علمی جراح فعال در کلیه زمینه های تخصصی زنان از جمله زایمان بدون درد در آب، جراحی سزارین و هیسترکتومی در بیمارستانهای لاله ، اقبال و سیدالشهدا میباشند.دکتر علمی سابقه ی ارائه مقالات و تحقیقات در رشته تخصصی زنان داشته و همچنین دارای سابقه ی همکاری تحقیقاتی در معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می‌باشند. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.

برای مثال سونوگرافی، نمونه گیری از پوشش دهانه رحم با استفاده از کولپوسکوپی، نمونه گیری آندومتر، هیستروسکوپی که با استفاده از آندوسکوپ برای دیدن رحم برای تشخیص و درمان استفاده می شود، عملیات ناباروری، لاپاراسکوپی برای تشخیص بیماری یا جراحی کردن به منظور رفع مشکل، جراحی های کوچک و بزرگ و … از جمله راه های تشخیص و درمان می باشد، که اگر به موقع به پزشک مراجعه شود، می توان حتی با دارو یا حتی تمرین های ورزشی برخی مشکلات را رفع کرد و نیازی به جراحی نباشد. بانوان برای بیماری های مربوط به زنان نیازمند متخصص زنان هستند تا بتوانند به راحتی مشکل خود را بیان کنند.

سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید. اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. اینکه دکتر زنان و زایمان، در کدام حوزه مربوط به رشته‌اش همچون مراقبت‌های بارداری، بیماری‌های جنسی، بیماری‌های دوران بلوغ، مشکلات هورمونی، یائسگی، سلامت جنسی، زایمان ….. در حال فعالیت باشد نیز تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مراجعه کنندگان دارد. دریافت انواع خدمات درمانی از پزشک‌هایی با تخصص‌های متفاوت، ارتباط تنگاتنگی با حریم خصوصی و آرامش ذهنی فرد بیمار دارد.

  • اختلالات کارکردی یا آناتومیکی ( عضوی ) گردن رحم باعث اختلال در امر باروری می شود .
  • در مواردی مثل اختلالات تیروئید ، بیماری های غدد فوق کلیوی و افزایش پرولاکتین خون نیز نازایی دیده می شود که نیازمند بررسی های هورمونی است .
  • علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند.
  • به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید.
  • شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید .

هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف مجله خبری پزشکی قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود.

دکتر لیلا مجدی

با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود. از پزشک عمومی یا خانوادگی خود در مورد پزشک زنان و زایمان خوب سوال کنید. اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است.

ترشحات سفید رنگ پنیری واژن

با این عمومیتی که برای خصوصی بودن محتوای صحبت‌های صورت گرفته در مطب پزشک‌ها و درمان‌گران، در نظر گرفتیم اما باید گفت اتفاقات، اعمال، پرسش و پاسخ‌هایی که در مطب دکتر زنان و زایمان به وقوع می‌پیوندد به مراتب شخصی‌تر از سایر است. به همین جهت یافتن یک دکتر زنان زایمان خوب که علاوه بر مهارت در طبابتش، در حفظ اطلاعات و حریم مراجعه کنندگانش کوشا باشد، به صورت ویژه‌ای حائز اهمیت می‌باشد. مشکلاتی که دختران در دوران بلوغ بیشتر با آن روبرو هستند مربوط به عادات ماهیانه آنها می باشد. دردهای شدید، خونریزی های غیرعادی، بی نظمی و قطع عادت ماهیانه برای چندین ماه، ترشحات ناحیه تناسلی و …