راهنمای خرید دانگل بلوتوث AUX و USB مخصوص ضبط، اسپیکر و سینمای خانگی | asilbekharid

ولی سیستمهای فاقد چنین مشخصه ای را می توان به مدد دانگل ها به بهترین دانگل بلوتوث تلویزیون بلوتوث مجهز ساخت. بر این اساس امروزه می توان بهترین دانگل بلوتوث کامپیوتر، تلویزیون، ضبط خودرو و بسیاری موارد دیگر را خریداری نمود و به طیف وسیع دارندگان فناوری بلوتوث پیوست. اینجاست که این دانگل‌های موسیقی وارد می‌شوند و به عنوان رابطی بین گوشی و ضبط ماشین عمل می‌کنند. Plf-01 یک دانگل دارای پورت USB است بدین معنی که برای استفاده از آن باید ضبط ماشین شما دارای درگاه USB باشد. برای استفاده کافی است که دانگل را به پورت USB دستگاه وصل کنید و سپس با بلوتوث گوشی خود به بلوتوث BT-DONGLE وصل شوید. این دانگل ۵ گرمی ابعاد کوچکی هم دارد و در آن یک نشانگر آبی رنگ تعبیه شده ‌است.

قیمت بهترین کرم سفید کننده صورت

با این حال، این فناوری هنوز در تعداد قابل توجهی از رایانه‌ها نصب نشده است. برای رفع این مشکل می‌توان از بهترین دانگل بلوتوث بازار استفاده کرد. دستگاه‌های کوچک و مفیدی به نام دانگل بلوتوث به پورت USB کامپیوتر متصل می‌شوند تا عملکرد بلوتوث را فعال کنند. دانگل ها نیز درست مانند ابزار های دیگر دارای ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی هستند و در زمینه ‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مقایسه و مشخصات نسخه های بلوتوث

ما اینجا هستیم تا شما با کسب حداکثر اطلاعات، یک خرید آنلاین دلچسب و بی نظیر را تجربه کنید. یکی از مزایای دیگر این نسخه بلوتوث مصرف کم انرژی آن است، این مزیت به ویژه در زمان استفاده از لپ تاپ بیش از پیش عرض اندام می‌کند. البته اگر دستگاه شما دارای نسخه پایین بلوتوث است نگران نباشید، زیرا نسخه ۴ نسخه‌های قدیمی‌تر خود را پشتیبانی کرده و از این جهت محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌نماید. گفتنی است، این مدل جزو بهترین دانگل بلوتوث خودرو به شمار می‌آید. برای مثال، اگر دستگاه شما دارای نسخه 5 است، دانگل بلوتوث انتخابی شما نباید نسخه 4 داشته باشد.

خرید دانگل بلوتوث باسئوس مدل GA01

راهنمای خرید دانگل بلوتوث AUX و USB مخصوص ضبط، اسپیکر و سینمای خانگی | asilbekharid

گاهی یک برند آن قدر معتبر می شود که فقط و فقط قرار گرفتن نام آن بر روی یک کالا، تضمین کننده کیفیت آن می باشد. اما برخی کالا ها مانند دانگل بلوتوث عمومیت زیادی ندارد و فقط دسته خاصی از مردم مخاطب آن هستند که این موضوع باعث پیچیدگی در یافتن بهترین برند دانگل بلوتوث می شود. در این مقاله از تکنوسان مگ قصد داریم تا بهترین مارک دانگل بلوتوث را به شما معرفی کرده و در ادامه چندین مدل دانگل بلوتوث مارک خوب را برای شما شرح دهیم. این مشخصات در ژوئن 2010 منتشر شد و اولین گوشی‌های هوشمندی که از آن پشتیبانی می‌کردند در سال 2011 شروع به کار کردند.

  • Avantree Leaf یک آداپتور صوتی بلوتوث برای رایانه شخصی ، لپ تاپ ، هدفون و بلندگو است.
  • این دانگل از ویژگی‌های خوبی مانند اندازه جمع و جور ، قابلیت اتصال و پخش برخوردار است که بهترین تجربه بی سیم را برای شما فراهم می کند.
  • دانگل‌ها معمولا از ورژن 2 تا 4 بلوتوث استفاده می‌کنند و می‌توانند تا 100 متر آنتن دهی داشته باشند.
  • اما اگر بخواهید آن را به مک متصل کنید باید جستجو بیش‌تری داشته باشید و حتما به وجود گزینه سیستم عامل مک روی بسته بندی محصول دقت داشته باشید.
با استفاده از باتری ۱۵۰ میلی آمپری بر روی این دستگاه میتوان برای مدت تقریبی ۲ ساعت برای پخش موسیقی استفاده کرد و نیز با استفاده از یک پورت میکرو USB به راحتی میتوان آن را شارژ کرد. در میان فناوری‌های بی‌سیم، فناوری بلوتوث یکی از محبوب‌ترین هاست. بلوتوث فناوری است که برای اتصال به رایانه یا انتقال داده استفاده می‌شود.