زنان 1 بیمارستان مردم-املاک پزشکی

دختران جوان باید بدانند که پزشک زنان کاملا مورد اعتماد آنها هستند و به راحتی می توانند مشکل خود را با او درمیان بگذارند. پزشک متخصص نیز موظف است تا دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را با حوصله و به طور کامل به فرد مراجعه کننده ارائه دهد. مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان باعث می شود که حتی اگر نشانه های بیماری را در خود ندیده ایم، با آزمایش هایی که انجام می شود، یا مطمئن شویم که در سلامت کامل به سر می بریم و یا بیماری ما در مراحل ابتدایی می باشد که به راحتی حتی با مصرف دارو رفع خواهد شد. در ادامه برای مثال به برخی مجله خبری پزشکی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود به طور جداگانه می پردازیم. ناهنجاری مادرزادی دستگاه تناسلی، بیماری های خوش خیم و بدخیم دستگاه تناسلی که شامل کیست تخمدان، زخم واژن و موارد سرطانی باشد. خونریزی غیر طبیعی رحم، سرطان دستگاه تناسلی، سرطان سینه و تومورهای مربوط به دوران بارداری، اختلالات سیتولوژی، حاملگی خارج از رحم، اندومتریوز، فیبروئید رحمی ای فیبروم رحم، بیماری های التهابی رحم، درد لگن، نقص در کف لگن، درد آپاندیس، درد مزمن، بیماری های دهانه رحم، عفونت های مراقبتی، بی اختیاری ادرار و مدفوع و …

متخصص زنان و زایمان ، فلوشیپ نازایی و آی وی …

شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید . به دنبال لباس های حاملگی راحت و با کیفیت مناسب بگردید که بتوانید بپوشید تا کار کنید .برای ذخیره کردن پولتان ، از خواهرها یا دوستان خود که اندازه جثه شان نزدیک به شما است ، درخواست کنید اگر لباس هایشان را استفاده نمی کنند ، به شما امانت بدهند . شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند .

یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود . اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است . این روش برای تشخیص زودرس مشکلات مورد ظن ، نظیر جایگزینی غیر طبیعی جفت ، کمک کننده است . بسیاری از مردم این سه ماهه را به عنوان ماه های چهارم ، پنجم و ششم حاملگی در نظر می گیرند .

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

  • در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد .
  • هر نوع اولتراسوند به دکتر زنان و زایمان شما کمک می کند طول جنین را اندازه بگیرد و نیز در قطعی کردن اینکه چه زمانی از حاملگی شما سپری شده است به او کمک می کند .
  • با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.
  • پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند.
  • علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

همچنین یک پزشک متخصص زنان در مورد زایمان و شرایط مربوط به آن نیز آموزش دیده است و می تواند بانوی باردار را در روند بارداری یاری کند. معمولاً اولین سونوگرافی را در سه ماهه دوم انجام دهید ( برخی از پزشکان متخصص زنان و زایمان یک سونوگرام در سه ماهه اول انجام می دهند ) . دکتر زنان و زایمان شاید در مراقبت پره ناتال خود سونوگرام را قرار ندهند . همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید.

نقش ماما حین زایمان طبیعی در خانه

نسبت به پسران حساس تر می باشد، زیرا دختران از نظر جسمی به بلوغی دست پیدا کرده اند که حتی در برخی موارد آمادگی بارداری را می توانند داشته باشند. تا به اینجا با بیماری هایی که زنان را تهدید می کند آشنا شدیم و دیدم که در صورتی که به موقع تشخیص داده نشوند بسیار خطرناک می باشد و نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگر افراد خانواده هم به نوعی مشکل ساز خواهد بود. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید .

شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. دکتر فریده مظفری کرمانی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی می باشد. ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید. علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید.

اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود . همچنین اعمال جراحی که روی لگن صورت گرفته می تواند منجر به چسبندگی شده و مشکلزا باشد . 10-3 درصد علت نازایی در آقایان وجود آنتی بادی های ضد اسپرم می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند . برای انجام آزمایش پزشک ابتدا با استفاده از سرنگ انسولین مقداری از ترشحات گردن رحم را بر می دارد .

بهترین دکتر زنان و زایمان  شرق تهران