لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص روانشناسی در تهران-املاک پزشکی

اگر هدف شما درمانگر شدن باشد، گام‌هایی که برای رسیدن به آن برمی‌دارید تا حد زیادی به نوع درمانگری که می‌خواهید شوید بستگی دارد. اگر علاقه خاصی دارید، با یک مشاور صحبت کنید، او می‌تواند تمام گزینه‌های موجود را برایتان تشریح کند. یکی دیگر از گزینه‌های شغلی، تحصیل برای رسیدن به عنوان درمانگر توانبخشی است. با عضویت در خبرنامه پیامکی از برنامه کارگاه ها، همایش ها و تخفیف های کلینیک ها مطلع شوید. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.

اساتید بزرگی در ایران علم روانشناسی را گسترس دادند و هرکدام در دوره خودشان خدمات زیادی را به بیماران ارائه کردند.در زیر نام چند تن ازبهترین و معروفترین روانشناسان بنام ایرانی را ذکر می کنیم. افراد حرفه‌ای که دکترای خود را گرفته‌اند و به روانشناس دارای مجوز تبدیل شده‌اند می توانند در طیف گسترده‌ای از شغل‌ها از جمله مشاوره و معالجه خصوصی با مراجعانشان کار کنند. اگر از طرفی علاقه مند به همکاری با خانواده‌ها یا زوجین هستید، ممکن است یک درمانگر ازدواج و خانواده دارای مجوز یا مشاور سلامت روان مناسب شما باشد. اصطلاح “درمانگر” غالباً بطور كلی در مورد تعدادی از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی كه خدمات روان درمانی را به مراجعان ارائه می دهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکثر افراد پس از مرگ عزیزی بعد از گذشت چند ماه با این مسأله کنار می آیند و زندگی عادی خود را از سر می گیرند. اما برای برخی افراد شرایط سخت و پیچیده می شود و با گذشت ماه ها هنوز حالت عادی پیدا نمی کنند که به چنین شرایطی اصطلاحاً «سوگ حل نشده» می گویند (یعنی پس از گذشت 6 ماه هنوز فرد به زندگی عادی خود برنگشته است). روانشناس خوب می تواند در چنین شرایطی به فرد کمک کند تا بتواند این مشکل را حل کند. در این مطلب سعی دارم درباره برخی از مهمترین مشکلاتی که لازم است به روانشناس مراجعه کنیم، صحبت کنم. مشکلاتی که اگر اقدام جدی برای حل آن ها نشود، درمان نخواهند شد و حتی به مرور زمان شدیدتر می شوند.

بعد از انتخاب حوزه روانشناسی، نام دکتر مشاور مورد نظر خود را از بین لیست روانشناسان تهران انتخاب کرده و زمان و تاریخ ویزیت را مشخص کنید. در جوامع امروزی که زندگی بسیاری از انسان ها با تکنولوژی آمیخته شده است، عوامل بسیاری وجود دارند که آرامش و ثبات زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند. این عوامل نیز غالبا زمینه ساز بیماری های روحی و روانی در بسیاری از انسانها می شود. علم روانشناسی به عنوان بالاترین مرجع پژوهشی روح و روان به ما کمک می کند تا بتوانیم در کنار زندگی ماشینی، از سلامت روح و روان نیز برخوردار شویم.

رواندرمانگر و مشاورخانواده

ایشان دکتری تخصصی در مجله خبری پزشکیی دارند و در انجمن روانشناسی آمریکا عضویت فعالی دارند. دکتر علوی نژاد 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد و در مطب خود انواع خدمات مشاوره را ارائه می دهد. ایشان دکتر بسیار با حوصله ای است و با دقت بالا مشکلات بیماران را حل می کند. از بهترین دکتر روانشناس در تهران می توان به دکتر علی کربلایی اشاره کرد. ایشان مدرک پزشکی خود را از دانشگاه تهران و بورد تخصصی اعصاب و روان خود را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کرده اند.

دکتر رودبارکی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد، عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران، عضو کمیته اختلالات خلقی ایران و استادیار دانشگاه و همچنین سابقه همکاری با بیمارستان های شریعتی و امدادی مشهد می باشند. مشاوره فردی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند که ریشه احساسات اخیرتان که با آن‌ها درگیر شده‌اید را پیدا کند. از این طریق تمامی مسائل شما که مربوط به مهاجرت شما هست یا نیست، بررسی شده و به ارائه راه حل‌هایی پرداخته می‌شود. با دیدن لیست بزرگترین روانشناس ایران میتوانیم به تنوع و گستردگی روانشناسی پی ببریم.

کلینیک طلاق و زوج درمانی

همه درمانگران ملزم به گذراندن دوره کارشناسی در رشته روانشناسی هستند. بعد از آن باید مدرک کارشناسی ارشد را در یکی از گرایش‌های روانشناسی بگیرند. بعد از گذشت دوره دو ساله کارشناسی ارشد، می‌توانند در آزمون دکترا شرکت کرده و در صورت قبولی، دوره دکترا را طی کنند و سپس تبدیل به دکتر روانشناس شوند. روانشناسان یا روان‌درمانگران، متخصصان بهداشت روان دارای مجوز هستند که در زمینه کمک به مراجعان برای توسعه مهارت‌های عاطفی، شناختی، کاهش علائم بیماری‌های روانی و رویارویی و مقابله با چالش‌های زندگی تخصص دارند.

او فعالیتهای اجتماعی هفتگی خود را متوقف کرده و برای رفتن سر کار زمان سختی را سپری می کند. او احساس می کند در ابر سیاهی زندگی می کند و پایان آنچه که احساس می کند را نمی تواند ببیند. برخی در مورد درمان تردید دارند که مردم ممکن است از داشتن مشکل در بحث پیرامون تجربیات ناراحت کننده و رنج آور اثر بپذیرند. زمانی که شما احساس امید یا راحتی پیدا می کنید، می تواند نشانه خوبی باشد که نشان می دهد شما در حال بررسی افکار و رفتارتان هستید.

انسان را بررسی می کنند و با استفاده از تست های روانشناسی مختلف شخصیت افراد را بررسی می کنند. انواع روانشناسی در شاخه های بالینی ، خانواده ، تحصیلی ، شغلی، مشاوره ، تربیتی و غیره مورد بررسی قرار می گیرد. روانشناس سعی میکند به فرد کمک کند تا آینده مثبتتری را ببیند و تفکر منفی همراه با افسردگی را کاهش دهد.

  • شما ممکن است به عنوان یک روانشناس یا درمانگر توجه خود را به خانواده‌ها ، مدارس، سلامتی عمومی، سوء مصرف مواد، اصلاحات یا به طور کلی جامعه متمرکز کنید.
  • افسردگی؛ از اختلالات شایعی که علت مراجعه به روانشناس هستند، افسردگی است.
  • بچه باهوشی هست و آدما نمیتونن درکش کنند یا با چیزی که هست، ارتباط بگیرن.
  • تمرکز اصلی در روان‌شناسی سلامت بر تاثیر روان‌شناسی، زیست شناسی، گروه‌های اجتماعی و رفتار بر رفاه، ابتلا به بیماری و سلامتی عمومی است.

بهترین دکتر روانشناس در ایران باید به منظور پیشگیری از بروز بیماری های روانی اقدامات جلوگیرانه ای را به عمل آورد. جالب است که بدانید 9 اردیبهشت مصادف با 28 آوریل، هر سال به عنوان روز روانشناس و مشاور در سرتاسر جهان، طی مراسم هایی در رستای معرفی بهتر و هم چنین بیشتر این شاخه از علم برگذار می شود. هم چنین در این روز خیلی از افراد به تبریک روز روانشناس به کسانی که در این زمینه تخصص دارند و فعالیت می کنند، می پردازند. دکتر روانشناس متخصصی است که وجودش و هم چنین علمش برای هر جامعه ای بسیار ضروری و مهم است.