مایندر اسکیپ روم اتاق فرار-آل اسکیپ

بله، طبق قانون حداقل سن مجاز برای شرکت در بازی های اتاق فرار ترسناک 17 سال میباشد. بهترین اتاق‌ فرارهای جهان ماجراجویی‌هایی ۶۰ دقیقه‌ای هستند که دنیایی هیجان‌انگیز، ترسناک، تعاملی، زیرزمینی یا ویلا‌های باستانی را به شما نشان می‌دهند. در حال حاضر در دنیا هزاران اتاق فرار وجود دارد، اما همه آن‌ها آ… اتاق فرار (جامانده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جیحون تهران واقع شده است. اتاق فرار (شب شوم) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک جدید اندیشه واقع شده است. تاق فرار (اسرار پنهان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دهکده المپیک واقع شده است.

مجموعه تهران اسکیپ

مایندر اسکیپ روم اتاق فرار-آل اسکیپ

از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه اسکیپ روم ترسناک سنی باشند. آنچه مجموعه اسکیپ کیوب به‌دنبال آن است، تجربه‌ای هرچه بهتر و شاداب‌تر شما از اتاق فرارهای موجود در تهران و ایران است و تا حد بسیار زیادی به این شعار خود عمل کرده است. این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است. اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. برای مثال حتما باید توجه داشته باشید که با رزرو کردن بلیط یک اتاق فرار، باید حدود 15 دقیقه زودتر در مکان مورد نظر حضور پیدا کنید تا قوانین اسکیپ روم را زودتر فرا بگیرید و به شما توضیحات لازم برای بازی را بدهند.

  • اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند.
  • ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم.
  • در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.
  • شامل تمام مواردی که پیش از شروع بازی، بعنوان قوانین سناریو به شرکت کننده ها توضیح داده می شود و از بازیکنان می خواهیم به آنها پایبند بوده و در جهت رسیدن به هدف و پیروزی نهایی، در جریان بازی از انها استفاده نمایند.
  • اگر از اتاق فرار انتظار دکورهای هیجان‌انگیز و دلهره‌آور را دارید این اسکیپ روم به شما پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر به‌دنبال تجربه متفاوت و به‌چالش‌کشیدن خود و دوستانتان با معماهای پیچیده و دشوارید، تجربه این محیط به‌شدت به شما پیشنهاد می‌شود.

همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند. احضار روح از جمله کارهای ترسناکی است که بسیاری برای ایجاد حس ترس در خود انجام می‌دهند. این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد.

تاج اسکیپ روم

مهم‌ترین چیزی که به‌محض شروع توجه شما را به خودش جلب می‌کند، فضای بسیار نوستالژی با وسایل و موسیقی خاص این محیط است که مانند سفر در زمان است و شما را به دهه چهل تهران و خاطرات آن می‌برد. تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. حداقل زیربنا برای اجرای بازی‌های اتاق فرار ۵۰ مترمربع است. شامل تمام مواردی که پیش از شروع بازی، بعنوان قوانین سناریو به شرکت کننده ها توضیح داده می شود و از بازیکنان می خواهیم به آنها پایبند بوده و در جهت رسیدن به هدف و پیروزی نهایی، در جریان بازی از انها استفاده نمایند. اگر به کسی که زیاد فوتبال بازی می‌کند فوتبالیست می‌گویند، به کسی که گیتار می‌زند گیتاریست می‌گویند و به کسی که رشته‌ی گرافیک را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند گرافیست می‌گویند، اسکیپ‌رومیست بهترین نام برای مجموعه‌ی …

سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند. شما باید با فکر و از خودگذشتگی این موجودات را شکست بدهید و از ورود آن‌ها به شهر جلوگیری کنید. هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد، پیدا کنید. این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود. به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است.

این‌گونه هم می‌توانید بدانید که تیمتان باید چند نفر باشد و اینکه همه اعضای تیم با آگاهی کامل از شرایط بازی، یک جا جمع می‌شوند. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد. اگر عاشق بازی های کامپیوتری و حل معماهای پیچیده و کمی هیجان و ترس هستید، همین الان با خانواده یا دوستان یه تیم حداقل ۳ نفره تشکیل بدید و یک ساعت از بازی اتاق فرار لذت ببرید.

مجموعه اسکیپ دی