متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-املاک پزشکی

دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم. مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید . هر نوع اولتراسوند به دکتر زنان و زایمان شما کمک می کند طول جنین را اندازه بگیرد و نیز در قطعی کردن اینکه چه زمانی از حاملگی شما سپری شده است به او کمک می کند .

از این رو زنانی که دارای شرایط ناباروری هستند می توانند به پزشک مراجعه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا این بیماری درمان شود. همچنین بانوانی که سن آنها بالای 35 سال است برای اقدام به بارداری باید با پزشک متخصص زنان و زایمان مشورت کرده و تحت نظر آنها می توانند از فریز تخمک یا جنین استفاده کنند. از دیگر بیماری هایی که در حوزه کاری یک پزشک زنان قرار دارد تشخیص و درمان سرطان های ناحیه رحم و دهانه رحم و تخمدان می باشد. تشخیص سرطان واژن، کیست های موجود در تخمدان، وجود پیچ خوردگی در تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی و بررسی علت نزدیکی دردناک، از دیگر مواردی می باشد که یک متخصص زنان به تشخیص و درمان آنها می پردازد. متخصص زنان پزشکی است که به بررسی و درمان در حوزه مشکلات و بیماری های مربوط به زنان می پردازد و آنها را درمان می کند. این بیماری ها مربوط به ناحیه تناسلی (واژن) می باشد که خود دارای چندین شاخه می باشد و بیماری های مختلفی را شامل می شود.

  • هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.
  • شروع دوران قاعدگی و مسائل مربوط به آن، بارداری و وضع حمل از جمله شرایطی است که بانوان با آن رو به رو هستند.
  • بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند .
  • به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.
  • ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است .
  • دکتر زنان در درمان انواع بیماری زنان مانند عفونت واژن، کیست تخمدان و رحم، پریود های نامنظم، رفع مشکلات نازایی، دریافت گواهی سلامت و تمامی مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی زنان، نازایی و زایمان به شما کمک میکند.

هم اکنون یک واکسن آبله مرغان در دسترس است ، اما بیشتر خانم ها در سن بارداری ، قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند .اگر شما نمی دانید که در دوران بچگی به این بیماری مبتلا شده اید یا نه ، بهتر است واکسن را دریافت کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . او بچه ای ندارد تا در خانه مراقبت کند پس ممکن است بخواهد باقی مانده حاملگی را در بیمارستان بماند . بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود .

دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین مجله خبری پزشکی (پریناتولوژی) مراجعه کنید. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. متاسفانه یکی از بیماری های شایع در خانم ها بی اختیاری در ادرار است که به علت زایمان های زیاد و مکرر بروز می کند. دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند.

از مراجعات غیرضروری به پزشک زنان معاف شوید؛ چون گاهی علت مراجعه شما تنها پرسیدن یک سؤال و یا طرح یک دغدغه است. بعد از اتمام این موارد ماما کودک را از نظر رفتار، عکس العمل، وزن و … معاینه مینماید. سلامتی مادر و نوزاد پیگیری شده و مادر برای تغییرات روحی و جسمی حاصل از حاملگی آماده خواهد شد. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. دوران بلوغ یکی از حساس ترین دوران هایی می باشد که در دختران و پسران وجود دارد و هر کدام مسائل و مشکلات خود را دارد.

دکتر فاطمه نیک پور

به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند. وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است.

بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران

با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید . برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید . در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید .