متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-املاک پزشکی

اینکه دکتر زنان و زایمان، در کدام حوزه مربوط به رشته‌اش همچون مراقبت‌های بارداری، بیماری‌های جنسی، بیماری‌های دوران بلوغ، مشکلات هورمونی، یائسگی، سلامت جنسی، زایمان ….. در حال فعالیت باشد نیز تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مراجعه کنندگان دارد. متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان مشکلات رحم ، واژن و دستگاه تناسلی آموزش دیده اند. همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید.

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید.

  • در این مدت چنانچه لازم باشد ماما با تزریق داروهای ضد درد به شما کمک می کند.
  • اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .
  • در حال فعالیت باشد نیز تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مراجعه کنندگان دارد.
  • یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند.
  • دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند.
  • افزایش وزن رحم طی حاملگی باعث می شود خون از پاها آهسته تر بر گردد ، و این امر باعث متورم شدن وریدها می شود .

برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. دریافت انواع خدمات درمانی از پزشک‌هایی با تخصص‌های متفاوت، ارتباط تنگاتنگی با حریم خصوصی و آرامش ذهنی فرد بیمار دارد. با این عمومیتی که برای خصوصی بودن محتوای صحبت‌های صورت گرفته در مطب پزشک‌ها و درمان‌گران، در نظر گرفتیم اما باید گفت اتفاقات، اعمال، پرسش و پاسخ‌هایی که در مطب دکتر زنان و زایمان به وقوع می‌پیوندد به مراتب شخصی‌تر از سایر است.

اطلاعاتی راجع به سابقه پزشکی گذشته همسرتان و سابقه پزشکی خانواده تان کسب کنید . با وجود آنکه هیچ کس نمی خواهد به این موضوع که شاید یک بیماری جنسی داشته باشد ، فکر کند ، اطمینان یافتن از این قضیه که شما قبل از باردار شدن مبتلا به یک بیماری جنسی نبوده اید ، بسیار با اهمیت است . از شما همچنین در مورد مواجهه احتمالی با بیماری های منتقله از راه جنسی سئوال خواهد شد .

علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است . لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند . معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.

وظایف متخصصین زنان و زایمان چیست؟

اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند. مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند.

دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت مجله خبری پزشکی سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .

کارشناس مرضیه صالحی پورباورصاد

یادتان باشد، بعد از یک بارداری ناخواسته، بسیاری از مادران نمی‌توانند از جان فرزند خود بگذرند؛ بنابراین ممکن است بنا به این فصل جدید از زندگی، بسیاری از شرایط و اهداف زندگی شما، تغییر کند. پس حتما برای آموزش‌های لازم به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و دلسوز مراجعه کنید. عمل لاپاروسکوپی یکی از تکنیک‌های جراحی می‌باشد که در آن با برش‌های کوچک، عمل جراحی را انجام می‌دهند. متخصص زنان زایمان از این تکنیک در مشکلات ناباروری زنان، حاملگی خارج از رحم، تشخیص سرطان‌ها، آسیب دیدگی‌های بافت آندومتریوز، چسبندگی رحم، برداشتن کیست‌های تخمدان و غیره استفاده می‌کند.

در مراحل بعدی حاملگی ، آنها از شما خواهند پرسید هر چند وقت یک بار نوزادتان حرکت می کند ، اما در زمان کنونی این فقط هیجان آور است که احساس کنید یک انسان دیگر درون شما حرکت می کند . اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است . در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.