متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-املاک پزشکی

بیماران با دیدن علائمی مانند گلودرد، تورم لوزه‌ها، دیدن سفیدی یا زردی روی لوزه‌ها و مشکل بلع باید به دکتر مراجعه کنند. البته تب و ورم غدد گردن یا بوی بد دهان نیز نشانه‌های التهاب لوزه‌ها هستند. بله ، جهت تسریع بخشیدن دوره بهبودی پس از عمل زیبایی بینی ، بیماران باید مراقبت هایی را انجام دهند که در مقاله ای مجزا به طور کامل درباره آن توضیح داده ایم.

مدت دوره تخصص[ویرایش]

گلودرد مزمنی که با آنتی‌بیوتیک درمان نمی‌شود و بلعیدن و حرف زدن را با مشکل مواجه می‌کند، بیماری دیگری است. معمولا افرادی که جراحی بینی ، انجام داده اند پس از گذشت چند روز می توانند به روال زندگی خود برگردند اما باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند. مدت زمان استفاده از چسب ، بستگی به شرایط بیماران و نظر جراح بینی دارد. خیر ، اما بهتر است افراد پس از اتمام دوره بلوغ ، اقدام به انجام جراحی بینی کنند زیرا در آن زمان رشد بینی کامل شده است. این موضوع کاملا بستگی به نظر جراح بینی دارد و شما باید در این باره با جراح بینی خود ، مشورت کنید اما در کل بیماران پس از گذشت ۱ هفته می توانند استحمام کنند.

اینستاگرام دکتر ارمی

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است. همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید. استفاده از دیدگاه واقعی کاربرانی که تجربه ملاقات با پزشک و درمان بیماری‌‌ها به کمک او را داشته‌اند، بهترین روش برای انتخاب بهترین متخصص گوش است.

البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد. با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ از طریق حفره های بینی امکان بررسی و جراحی سینوس ها فراهم می شود. یک بیماری دیگری که بیمار به خاطر آن باید تحت مراقبت متخصص گوش، حلق و بینی باشد، کم شنوایی یا ناشنوایی است.

  • در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید.
  • مشکلات تنفسی می تواند مانند استریدور( تنفس صدادار) خفیف، یا مانند انسداد شدید راه های هوایی خطرناک باشند.انواع بیماری ها در فرد می تواند این مشکلات را ایجاد کند.
  • بله ، جهت تسریع بخشیدن دوره بهبودی پس از عمل زیبایی بینی ، بیماران باید مراقبت هایی را انجام دهند که در مقاله ای مجزا به طور کامل درباره آن توضیح داده ایم.
  • درمانکده با هدف تسهیل ارائه خدمات پزشکی به بیماران، بهترین پزشکان منتخب فوق تخصص گوش و حلق و بینی در تهران را دور هم گرد آورده است.

با توجه به نوع بیماری، شست و شوی گوش، درمان دارویی و در مواردی جراحی لازم است. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو مجله خبری پزشکی ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند. لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان.

به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود.

دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند. جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.

اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید. بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.

رشته گوش حلق بینی و جراحی سرو گردن طیف وسیعی از جراحی ها را شامل می شود. پزشک شهر رسانه تخصصی نوبت دهی و معرفی پزشکان و خدمات پزشکی در ایران می باشد. در سایت پزشک شهر امکان نوبت دهی، مشاوره آنلاین بررسی خدمات پزشکان متخصص، پزشکان جراح، کلینیک ها، مراکز درمانی و سایر خدمات پزشکی فراهم گردیده است. برای دریافت نوبت از بهترین پزشکان شهرتان کافی است به لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص در رسانه پزشک شهر مراجعه و از پزشک مدنظرتان نوبت اینترنتی بگیرید. دریافت نوبت و مشاوره آنلاین از بهترین پزشکان شیراز، پزشکان تهران و سایر شهرهای ایران امکان پذیر است.