متخصص گوش، حلق و بینی ENT زن خوب در تهران بهترین متخصص گوش، حلق و بینی ENT زن در تهران پزشک خوب-املاک پزشکی

این نواحی بدن انجام عمل بویایی، شنوایی، بینایی و چهره ی افراد را شامل میشود. در ناحیه ی سر و گردن، متخصصان گوش و حلق و بینی درمان عفونت ها، غدد سرطانی مانند تومور و غدد غیرسرطانی، آسیب به صورت و نافرمی های صورت را انجام میدهند. عمل‌هایی که در گذشته انجام شده نشان می‌دهد که میزان موفقیت عمل بینی ارتباطی به این که دکتر مربوطه متخصص گوش، حلق و بینی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باشد، ندارد و بروز مشکلات تنفسی یا ایرادات ظاهری در عمل‌های هر دو امکان پذیر است. درمان بیماری‌هایی مانند میگرن، تیروئید، اختلالات بلعیدن، خوردن و صحبت کردن که می‌تواند مربوط به حنجره باشد، مربوط به متخصص گوش، حلق و بینی است. یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند. متخصص گوش حلق بینی همچنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی میشود تمرکز دارد.

  • این وضعیت موجب التهاب مزمن و تورم مجاری بینی، همراه با تجمع مخاط و مشکلات تنفسی از طریق بینی میشود.
  • دکتر بعد از چند سؤال با ابزار‌های مناسب به معاینۀ گوش، بینی و حلق می‌پردازد.
  • در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و …
  • با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.
  • البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!
  • جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است.

کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد.

شایان ذکر است که می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین بهترین فوق تخصص سینوزیت در تهران نیز به صورت، تصویری، متنی، و یا صوتی بهره‌مند شوید. البته در صورت نیاز به مشاوره آنلاین متخصصین دیگر نظیر بهترین جراح مغز و اعصاب تهران، دکتر ارتوپد تهران، بهترین فوق تخصص خون در تهران و… می توانید از خدمات مشاوره آنلاین درمانکده استفاده کنید. بیماری‌های زیادی مانند عفونت گوش، پولیپ و تومورهای سرطانی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی نیاز پیدا کنید.

دکتر مهدی سلیمانپور بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تهران

برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید نوبت خود را از لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی دریافت کنید. بنا بر اظهارات آکادمی آمریکایی گوش و حلق و بینی، تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، قدیمی‌ترین تخصص پزشکی در ایالات متحده است. واژه otorhinolaryngology یا مخفف آن از ریشه یونانی واژه‌های otos (گوش)، rhino (بینی)، laryngo (نای) و logos (دانش) گرفته شده است.

تماس با دکتر سلیمان پور

این علاوم مداوم یا متناوب هستند و ممکن است که در یک گوش یا هر دو گوش رخ دهند. به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد. عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود. (شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، مجله خبری پزشکی عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند.

آموزش های تخصصی