مقایسه سیستم گرمایشی تابشی و سیستم هوای گرم فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت-اخگرتابش

مقایسه سیستم گرمایشی تابشی و سیستم هوای گرم فروشگاه اینترنتی مهام مارکت I تجربه یک خرید آسان و مطمعا با تضمین بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت-اخگرتابش

یکی از این فناوری هایی که نمونه واقعی آن در طبیعت وجود دارد و ما آن را به محل زندگی خود آورده ایم، سیستم گرمایش تابشی است. امروزه بسیاری از مکان ها به این نوع سیستم گرمایشی تجهیز شده اند. با وجود این سیستم، می توانیم همان گرمای دلچسبی را که در روزهای سرد و آفتابی از تابش نور خورشید به ما دست می دهد و در عمق استخوان هایمان فرو می رود، را احساس کنیم. گرمایش تابشی، به هیچ وجه پدیده نوظهوری نیست و بشر از بدو تولد خود طعم آن را چشیده است.

  • در این سیستم، شعله ایجاد شده در اثر احتراق سوخت به وسیله مشعل، به سطوح سرامیکی یا داخل لوله های فلزی با ضریب تابش زیاد ( تیره رنگ) برخورد می کند و گرمای ایجاد شده به امواج حرارتی فروسرخ تبدیل میشود.
  • این تکنولوژی از زمان روم که از Hypocaust [سیستم حرارت مرکزی] استفاده می‌کردند وجود داشته‌است.
  • هیتر تابشیاز لحاظ انرژی به صرفه و نسبت سایر سیستم های گرمایشی 60 درصد کاهش مصرف دارد.
  • بهترین سیستم‌های تابشی، کلیه‌ی مزایا و ویژگی‌ها را به درستی ارائه دهند.
  • هیتر های تابشی نیز با گاز شهری و برق کار میکنند بنابراین باید حتما دقت شود هنگام کار این دستگاه ها نشت گاز یا خروج گاز های سمی حاصل از احتراق اتفاق نیفتد.

قطعا استفاده از ابزارها و لوله‌ها به نوبه خود نسبت به تامین برق مورد نیاز جهت گرم کردن خانه ارزان‌تر هستند از این رو بسیاری از افراد هنگام بازسازی خانه خود از سیستم گرمایش تابشی کف استفاده می‌نمایند. تمامی هیتر های تابشی موجود در بازار بیشتر حرارت تولید شده خود را از طریق دودکش و مجرای خریوحج گاز های سمی به بیرون هدایت می کنند. اما هیتر های تابشی یوتاب با داشتن این مبدل می توانند گرمای خارج شده از دودکش هیتر های بدون ترکیب دود های حاصل شده، به داخل مشعل بازگردانند و دوباره در گرمایش محیط داخل استفاده کنند. وجود این مبدل باعث افزایش راندمان سیستم و در نتیجه کاهش مصرف برق و گاز می شود. هیتر های تابشی تنوع زیادی دارند که بسته به نیاز شما و انرژی در دسترس می توانید از آن ها استفاده کنید.

در این روش جذاب برای انتقال گرما، هوای محیط پیرامون گرم نمی شود؛ بلکه به طور مستقیم و بدون واسطه به سطح جسم ، افراد و اشیا می رسد. این سیستم گرمایشی، بی صدا، تمیز، بدون آلودگی، راحت و کارآمد است و به حداقل نگهداری نیاز دارد. سیستم گرمایش تابشی موضعی شناخته­ شده ­ترین نوع سامانه ­های گرمایش تابشی در ایران محسوب می­شود.

تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گلخانه

این سیستم از نظر ساختار شبیه به سیستم تابشی سرامیکی می باشد با این تفاوت که بجای استفاده از بلوک های سرامیکی از نانو ذزات کاتالیست استفاده شده و از ایمنی بسیار بالایی نسبت به سایر سیستم های تابشی را برخوردار می باشند. گرمایش فضای باز به دلیل اینکه شعله باز ندارند از امینت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین در صورتی‌ که به هنگام نصب استانداردهای لازم رعایت شود، استفاده از آن هیچ خطری برای کاربران نخواهد داشت. امروزه این بخاری‌ها کاربردهای بسیاری در آن دسته از محیط‌های تجاری و صنعتی که دارای فضای باز هستند، دارند. فن گرما را را به سمت جلو و گاز CO2 هدایت می کند و 96% سوخت و 4%، گاز CO2 را از فن خارج می کند.

سیستم گرمایش تابشی از سقف

یکی دیگر از معایبی که می توان برای این مدل های هیتر تابشی گرماسان نام برد این است که مصرف انرژی این دستگاه ها بالا است. کوره های هوای گرم برای دریافت انرژی گرمایشی نیازمند مشعل می باشند که با ایجاد شعله حاصل از سوخت انرژی گرمایشی را به کوره هیتر انتقال می دهد . مشعل های مورد است در کوره هوای گرم ایستاده می تواند گازی، گازوئیل سوز یا دوگانه سوز باشد. پر مصرف ترین مشعل ها برای کوره های هوای گرم ایستاده مشعل های گازی که به دو صورت دمنده دار یا akhgartabesh آتمسفریک می باشند. انتخاب مشعل برای کوره های هوای گرم ایستاده با توجه به ظرفیت کوره هوای گرم می باشد. سیستم کار و نحوه‌ی گرمایش این بخاری نیز مانند بخاری تابشی برقی است؛ با این تفاوت که منبع سوخت این بخاری انرژی گاز است.

با این‌ حال مزایای بسیار زیادی که این سیستم‌ ها دارند باعث می‌شود تا امروزه فروش بسیار زیادی داشته باشند. این سیستم‌ ها یکی از بهترین گزینه ‌های گرمایشی برای ساختمان‌ های مسکونی هستند چرا که گرمایش از کف را برای شما امکان‌پذیر می‌کنند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا افراد زیادی علاقه‌مند به استفاده از این محصولات باشند این است که گرمای دائمی را برای محیط شما به ارمغان می‌آورند و باعث می‌شوند تا خانه شما با کمترین هزینه ممکن همیشه گرم باشد.

گرمایش تابشی 7.50 متری

کارشناسان این نمایندگی در اولین فرصت ممکن با شما تماس حاصل می نمایند. شرکت ایران مشعل اولین و بزرگترین تولیدکننده سیستم های گرمایش تابشی با نام تجاری گرماتاب در ایران است. این سیستم می تواند به عنوان سیستم گرمایشی مکمل به همراه سیستم چیلر آب خنک (آبی) و یا چیلر هوا خنک (هوایی) و هواساز مورد استفاده قرار بگیرد. چیلر و هواساز در کنار یکدیگر یک سیستم سرمایشی کامل را شکل می دهند. شرکت فاران تابش، با بیش از یک دهه تجربه درخشان در عرصه تولید و عرضه سیستم های گرمایش تابشی، طیف گسترده ای از محصولات خود را ارائه می دهد. این مجموعه با اتکا به اعتماد مصرف کنندگان و اجرای تعهدات خود، تا کنون موفق به تجهیز بسیاری از پروژه های صنعتی و غیر صنعتی گردیده است.