نتیجه جستجوی تگ “باربیکیو-ارزان”

باربیکیو های جدید چون فلزی هستند از این جهت نسبت به باربیکیو های مشابه ای که با سنگ و یا سیمان ساخته میشن بسیار سبک و کم وزن هستند و قابل حمل می باشد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. شما می توانید برای تخمین زدن سایز باربیکیو، محل قرار گیری آن را از پیش مشخص کنید.

باربیکیو گازی کبابپز منقلدار پلوپزدار رنگ چروکیده

باربیکیو در انواع مختلفی در فروشگاه هانیستا برای فروش قرار دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به برگزاری مهمانی های شلوغ دارید باید به سراغ باربیکیوهای بزرگ بروید. این دستگه ها از طراحی سه شعله و بیشتر بهره مند هستند و غالبا در انواع گازی و ذغالی ساخته می شوند. این نوع از کباب پزها می توانند پاسخگوی نیاز یک مهمانی 8 نفره باشند. قیمت این دستگاه ها بیشتر از نوع کوچک آن می باشد و باید هزینه بیشتری بابت آن پرداخت کنید. بلکه باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که دوام زیادی داشته باشد و بتوانید مدت‌ ها از آن استفاده کنید.

معمولاً باربیکیوهای ثابت را نمی‌توان به صورت پیش ساخته آماده کرد . اما همان باربیکیو برای یک فرد دیگر کاربرد چندانی نداشته باشد . این محصولات یک وسیله ایده آل برای مسافرت و پیک نیک به شمار می روند . این محصولات کاملا قابل حمل می باشند و شما میتوانید به راحتی آنها را جابجا کنید .

نتیجه جستجوی تگ “باربیکیو-ارزان”

عمدتاً از انواع آلیاژهای فلزی مانند آهن برای ساخت باربیکیو استفاده میشود ، اما برخی از کباب‌پز ها نیز به صورت سیمانی ، آجری و یا سنگین می باشند . باربیکیو های برقی دارای آلایندگی بسیار کمتری هستند ، اما برای استفاده آنها نیاز دارید تا به یک پریز برق دسترسی داشته باشید . استفاده از زغال برای باربیکیو و پخت کباب در تمام دنیا رایج می باشد . در حالیکه کباب پز های خانگی از ابعاد کوچک تری برخوردار می باشند . در ادامه در مورد خرید انواع باربیکیو اطلاعاتی ارائه خواهیم داد . به همین دلیل باربیکیو هایی که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولاً در فضای باز قرار داده می شوند .

  • این کباب پز ساده ترین و ابتدایی ترین نوع منقل می‌باشد ، که همه ما حداقل یکبار تجربه ساخت آن را داریم .
  • برخی از باربیکیو ها به صورت فن دار طراحی و تولید می شوند ، اما در بسیاری از باربیکیو ها این قطعه وجود ندارد ، و شما می توانید بعدا آن را به باربیکیو اضافه کنید .
  • اگر صرفا قیمت باربیکیو تنها برای تان مهم است بهتر است باربیکیویی را بخرید که دارای روکش آلومینیومی است.
  • یکی از موضوعات مهم در مورد کباب پز امکان کنترل حرارت می باشد ، در غیر این صورت شما نمی توانید در شرایط مطلوب غذای خود را آماده کنید .
  • باربیکیو شوانگچی مدل SC03200-GA1 از لحاظ ظاهری با سایر باربیکیو های خانگی متفاوت است.

ابعاد و اندازه جزو دیگر مواردی هستند که می توانند بر روی قیمت کبابپز تاثیر مستقیم و چشم گیری بگذارد. هر چه سایز باربیکیو بزرگ تر باشد، قیمت آن متعاقبا بیش تر خواهد بود. به همین خاطر یکی از توصیه های امین باربیکیو پیش از خرید کباب پز به شما، مشخص نمودن ابعاد، اندازه و سایز کباب پز است. در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه بیش تر خواهید شد در صورتی که کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.

به قول معروف که می گویند هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری نیز در مورد قیمت باربیکیو نیز صدق می کند. بهتر است در زمان خرید باربیکیو جای توجه به توصیه دیکران با تمرکز روی قیمت بابربیکیو به نیاز و استایل زندگی تان توجه کنید. اگر برای شما نیز مسائلی مانند قیمت باربیکیو، کیفیت و گارانتی محصل مهم است بهتر است که خرید خود را از هانیستا انجام دهید.

پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود. مجله اینترنتی و راهنمای خرید تپ سنج از آذر سال 1399 شروع به فعالیت کرد. جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از بخش تماس با ما در ارتباط باشید. تمامی حقوق این سایت برای گـروه تولیدی و صنعتی به شی محفوظ است. ما در اینجا تمامی جوانب و مزایا و معایب هر باربیکیو را بررسی کردیم.

ساخت باربیکیو آجری

باربیکیو های ذغالی نیز در دسته محصولات سنتی قرار می گیرند ، که هنوز هم طرفداران زیادی دارند کباب پز . این تهویه در مکانهای تجاری مانند رستوران همیشه در نظر گرفته می شود ، اما در فضاهای خانگی معمولاً تهویه مناسب برای استفاده باربیکیو وجود ندارد . باربیکیو هایی که برای مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، عمدتاً در فضای باز مانند باغ و حیاط قرار داده می شوند . به طور کلی استفاده از هر نوع باربیکیویی به دلیل هدف ساخت آن آسان است. اما به طور کلی استفاده از باربیکیو برقی و گازی از ذغالی آسان تر است. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.

باربیکیو دنپاسر مدل star2021