نوبت دهی بهترین متخصص گوش، حلق و بینی در شیراز پزشک شهر-املاک پزشکی

دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

بیماران با دیدن علائم مذکور باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنند. دکتر نوید نوری زاده متولد 1358 در مشهد ، در سال 1376 وارد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و در سال 1383 موفق به پایان رساندن این دوره شد. سپس برای ادامه تحصیل وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و پس از گذراندن دوره ۴ ساله در محضر اساتید به نام گوش و حلق و بینی کشور موفق شد رتبه اول بورد تخصصی رشته گوش و حلق و بینی در شهریور 1387 را کسب کند. بیماران ممکن است از یک احساس ناراحتی ساده تا درد شدید گوش‌ها و همین‌طور مشکلات شنوایی، انسداد یا وز وز گوش را تجربه کنند. بیماران دچار مشکلات گوش، حلق و بینی می‌توانند با مشکلات سینوسی، خروپف، از دست دادن حس بویایی یا واکنش‌های آلرژیک نیز مراجعه کنند.

  • یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است.
  • نادیده گرفتن این علائم می‌تواند منجر به پخش شدن عفونت و یا متاستاز کردن تومور سرطانی در بدن شود.
  • در افراد مبتلا به بیماری رفلاکس معده-مری ، این اسفنکتر ممکن است ناکارآمد باشد و عملکرد طبیعی خود را از دست بدهد، که این امر می تواند منجر به سوزش معده، درد قفسه سینه و مشکل در بلع شود.
  • دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن ، بعد از اخذ مدرک دکترای عمومی برای ادامه تحصیل عازم کشور آمریکا شد.
متخصصان گوش، حلق و بینی، تعدادی راه حل جراحی برای رفع خروپف و آپنه انسدادی خواب دارند. آنها می توانند بافت اضافی کام نرم را برای باز کردن راه هوایی، بردارند، برای این منظور آنها از روش فرسایش حرارتی یا فرکانس رادیویی برای کاهش حجم بافت استفاده میکنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند. صحبت کردن و غذا خوردن دو امر اساسی هستند که مربوط به این ناحیه میشوند. متخصص گوش و حلق و بینی در مدیریت بیماری های حلق، حنجره و مری و اختلالات بلع و صدا تخصص دارند.

در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود. درمان انسداد بینی شامل تجویز دارو به منظور کاهش تورم و انجام عمل جراحی توسط دکتر جراح بینی آنلاین است. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد.

متخصص گوش و حلق و بینی ( جراح زیبایی بینی و …

متخصص گوش حلق بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد. متخصصان گوش و حلق و بینی طیف متنوعی از بیماری ها را تشخیص می دهند. از مهارت های پزشکی و جراحی برای معالجه بیماران خود استفاده می کنند و اطلاعات کاملی از علوم پزشکی مرتبط با سر و گردن، دستگاه تنفسی فوقانی و سیستم گوارشی فوقانی دارند. در این تخصص پزشکان روی مشکلات گوش، بینی و گلو و حنجره تمرکز دارند. رشته گوش و حلق و بینی در 50 سال گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته و در حال حاضر جراحی سر و گردن نیز زیرمجموعه ای از این تخصص قرار گرفته است.

دکتر آرتیمس عرفان

در جراحی سر و گردن و حنجره در صورتی که توده ای در آن ها وجود داشته باشد پس از بررسی و آزمایشات مختلف اقدام به درمان و برداشتن آن ها می شود. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود این تقسیم بندی را جراحان بینی بر اساس ویژگی هایی که مجله خبری پزشکی بینی دارد انجام داده اند. جراحی بینی و عمل بینی زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است. برای تشخیص بیماری، پزشک با توجه به علائم موجود بعد از معاینه و مشاهده کانال گوش (اتوسکوپی) از ابزارهای مختلفی مثل تست های شنوایی سنجی یا روش های تصویربرداری استفاده می‌کند.