نوبت دکتر زنان، زایمان و نازایی در تهران دکتردکتر-املاک پزشکی

بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند . دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد . در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد.

سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید. مواردی مانند فشار خون، دیابت، تپش قلب و … مادر مورد بررسی قرار می گیرد. اما اگر دیر هنگام به پزشک مراجعه شود ممکن است برای مثال در سرطان سینه مجبور به برداشتن سینه فرد شود. از این رو حتما با دیدن کوچکترین نشانه های مشکوک به پزشک مراجعه کنید و چکاب سالانه را انجام دهید.

بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی برای درمان بیماری‌های زیر فعالیت می‌کند:

اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد. اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود .

تخصص های مرتبط با دکتر زنان و زایمان تهران

برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند . لوله های رحمی علاوه بر باز بودن باید متحرک نیز باشند چرا که قابلیت حرکت باعث می شود لوله های رحمی روی تخمدان قرار گرفته و برداشت تخمک صورت گیرد .

از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. بانوان در طول زندگی خود به دلیل شرایطی که در آن قرار می گیرند و تحولاتی که بدن آنها دارد، با بیماری ها و بعضا آسیب هایی روبرو می شوند. شروع دوران قاعدگی و مسائل مربوط به آن، بارداری و وضع حمل از جمله شرایطی است که بانوان با آن رو به رو هستند. گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود.

همچنین ماما می تواند به مادر آموزش هایی را در مورد نحوه شیر دادن صحیح به نوزاد بدهد و در تمام مدتی که مادر و فرزند در بیمارستان هستند باید کاملا هوشیار باشد و تمامی موارد را چک کند و در صورتی که مشکلی بروز کرد سریعا پزشک مخصوص زنان را مطلع کرده تا سریعا مشکل رفع شود. شاید بتوان به جرات گفت که منظم کردن چرخه قاعدگی و عادت ماهیانه و بررسی مشکلات مربوط به این دوره و رفع آنها خود می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. زیرا عدم توجه به این نامنظمی ها خود می تواند زمینه ساز بیماری هایی مانند افسردگی ، استرس، کیست های تخمدان، سرطان، اختلالات هورمونی و … یکی از بیماری های شایع در بانوان بی اختیاری در ادرار می باشد که به علت زایمان های زیاد بروز می کند. پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید .

  • پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید .
  • برای اینکار بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که قابلیت ایجاد سکوت، گرما و راحتی را داشته باشد.
  • مجموعه میهن پزشک امکان دسترسی به آدرس، شماره تماس، اطلاعات لازم جهت شناخت نسبی پزشک‌ها، نوبت دهی آنلاین و …..
  • به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند.
  • اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند .

دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند.

در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص زنان و زایمان مجله خبری پزشکی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص زنان، زایمان و نازایی که معمولا با عنوان دکتر زنان خطاب می‌شود، در زمینه تشخیص و درمان مشکلاتی چون قاعدگی نامنظم، دردهای ناحیه واژینال، دردهای سینه، کیست‌های تخمدان، کیست سینه، افتادگی رحم و مثانه، عفونت‌های واژن و موارد این چنینی فعالیت می‌کند. در صورتی که به عوارضی مانند ترشحات واژینال غیرمعمول، آندومتریوز، دردهای ناحیه پستان، بیماری‌های تناسلی و غیره دچار شدید، باید به متخصص زنان، زایمان و نازایی مراجعه کنید.

اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید. بهتر است برای قرار دادن وسایل ماما یک میز کوچک کنار تخت خواب وجود داشته باشد. علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند.

همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. دکتر زنان زایمان در تهران خیلی زیاد داریم؛ اما ملاک انتخاب‌مان باید چه باشد؟ به مطب شیک متخصص زنان توجه کنیم یا که ببینیم فوق تخصص او در چه زمینه‌ای است؟ همیشه همه‌چیز برای باردار شدن مطابق روال نیست و گاهی باید بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران، به شما کمک کند تا باردار شوید. یکی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود، برای درمان ناباروری می باشد. نازایی علاوه بر دلایل ارثی و ژنتیکی ممکن است دلایلی مانند نداشتن شرایط زندگی و تغذیه مطلوب باشد.