نوبت دکتر زنان بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی-املاک پزشکی

جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید.

دکتر آرزو ناصحی

منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود. این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید.

در سال ۱۳۰۰، مریضخانه نسوان توسط دکتر امیر اعلم افتتاح شد و با استخدام پزشکان خارجی که در مامایی و بیماری های زنان تخصص داشتند، به کار خود ادامه داد. پیش از این در درمانکده با تفاوت مامایی و متخصص زنان و زایمان آشنا شدید. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. بانوان زیادی برای مشکلات ناباروری و نازایی از جمله ضعیف و کم بودن تخمک، تنبلی تخمدان، ناهنجاری های مربوط به رحم و تخمدان، تعیین جنسیت، روش های باردارید در آزمایشگاه ivf و iui که منجر به نازایی می‌شود با دکتر زنان، زایمان و نازایی، مشورت می‌کنند. و زایمان نقش بسیار گسترده و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی زنان دارد.

  • بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید.
  • گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد .
  • دکتر زنان و زایمان دانش گسترده‌ای در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های زنان دارد و بنابراین، متخصصین زنان و زایمان، تمام بیماری‌های مربوط به زنان را درمان می‌کنند، اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند و زنان باردار را تا زایمان همراهی می‌کنند تا سلامت مادر و فرزند تضمین شود.
  • باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید.

در صورتی که این هماهنگی از بین برود به عنوان نارسایی مرحله ترشحی ( فاز لوتئال ) تلقی می شود . مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است . همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد . در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد .

علت قاعدگی شدید چیست و چگونه درمان می شود؟

سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. در مراحل بعدی حاملگی ، آنها از شما خواهند پرسید هر چند وقت یک بار نوزادتان حرکت می کند ، اما در زمان کنونی این فقط هیجان آور است که احساس کنید یک انسان دیگر درون شما حرکت می کند . اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است . بیمارستان کسری به عنوان یک بیمارستان خصوصی با اتکا به اصول علمی و پیشرفته پزشکی و با اجرای قوانین و مقررات وزارت متبوع ارائه دهنده بالاترین سطح خدمات ایمن درمانی، تشخیصی و توانبخشی و بهداشتی به کلیه مراجعین محترم می باشد به نحوی که این خدمات منجر به بهترین نتیجه درمانی و ارتقاء سطح سلامت جامعه و بالاترین رضایت مراجعین گردد.

ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده مجله خبری پزشکی و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی بهسوالات پزشکیشما هستند.

راه دیگر برای خانم هایی که به این اطلاعات ، سریع نیاز دارند ، نمونه برداری از پرزهای کوریونی است ، که می تواند در هفته دهم انجام شود. علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است . لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند . مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.