پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-املاک پزشکی

از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند. هر چند در بسیاری از کشورها مردان نیز در این زمینه فعالیت دارند و به درمان بیماران می پردازند. درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا مجله خبری پزشکی نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید. دکتر علمی جراح فعال در کلیه زمینه های تخصصی زنان از جمله زایمان بدون درد در آب، جراحی سزارین و هیسترکتومی در بیمارستانهای لاله ، اقبال و سیدالشهدا میباشند.دکتر علمی سابقه ی ارائه مقالات و تحقیقات در رشته تخصصی زنان داشته و همچنین دارای سابقه ی همکاری تحقیقاتی در معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می‌باشند. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.

متخصص زنان و زایمان

متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید. یادتان باشد، بعد از یک بارداری ناخواسته، بسیاری از مادران نمی‌توانند از جان فرزند خود بگذرند؛ بنابراین ممکن است بنا به این فصل جدید از زندگی، بسیاری از شرایط و اهداف زندگی شما، تغییر کند. پس حتما برای آموزش‌های لازم به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و دلسوز مراجعه کنید. هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.

2- یک پرسشنامه که راجع به سابقه پزشکی شما پر می شود و مشکلات پزشکی کنونی و گذشته شما را بررسی می نماید ، ممکن است گروه خونی شما پرسیده شود . 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد . این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید .

  • در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مورد توجه قرار می گیرند .
  • با این عمومیتی که برای خصوصی بودن محتوای صحبت‌های صورت گرفته در مطب پزشک‌ها و درمان‌گران، در نظر گرفتیم اما باید گفت اتفاقات، اعمال، پرسش و پاسخ‌هایی که در مطب دکتر زنان و زایمان به وقوع می‌پیوندد به مراتب شخصی‌تر از سایر است.
  • برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.
  • دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم.

هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود.

رشته پزشکی زنان چیست و متخصص زنان و زایمان چه کسی است؟

برای مثال سونوگرافی، نمونه گیری از پوشش دهانه رحم با استفاده از کولپوسکوپی، نمونه گیری آندومتر، هیستروسکوپی که با استفاده از آندوسکوپ برای دیدن رحم برای تشخیص و درمان استفاده می شود، عملیات ناباروری، لاپاراسکوپی برای تشخیص بیماری یا جراحی کردن به منظور رفع مشکل، جراحی های کوچک و بزرگ و … از جمله راه های تشخیص و درمان می باشد، که اگر به موقع به پزشک مراجعه شود، می توان حتی با دارو یا حتی تمرین های ورزشی برخی مشکلات را رفع کرد و نیازی به جراحی نباشد. بانوان برای بیماری های مربوط به زنان نیازمند متخصص زنان هستند تا بتوانند به راحتی مشکل خود را بیان کنند.