پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-املاک پزشکی

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. اگر پزشک سال‌های متمادی عمر خود را صرف طبابت کرده باشد، قطعا موارد زیادی را مشابه هم یافته است و با توجه به نشانه‌ها قادر به تشخیص سریع‌تر و درمان موثرتر خواهد بود. ماما بعد از ورود به خانه ابتدا در مورد نحوه پیشرفت زایمان و شکل دردهای شما سوال کرده و شما را به طور دقیق معاینه می کند.

کزاز و دیفتری هر ده سال یا شما در یک گروه سنی خاص قرار داشته باشید ، که از اثرات محافظتی واکسن سود ببرید ، واکسن های هپاتیت A ، هپاتیت B ،آنفولانزا ، پنوموکوک زده می شوند. پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . مراقبت بهداشت ، می خواهد در مورد عادات سلامتی و محیط شما ، نظیر رژیم غذایی و میزان و نوع فعالیت بداند . لیستی از شرایط ویژه ای که می خواهید در مورد آنها جستجو کنید و اثرات آنها را بر روی حاملگی ببینید ، تهیه کنید . اطلاعاتی راجع به سابقه پزشکی گذشته همسرتان و سابقه پزشکی خانواده تان کسب کنید . با وجود آنکه هیچ کس نمی خواهد به این موضوع که شاید یک بیماری جنسی داشته باشد ، فکر کند ، اطمینان یافتن از این قضیه که شما قبل از باردار شدن مبتلا به یک بیماری جنسی نبوده اید ، بسیار با اهمیت است .

متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )، IVF و…

با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید . برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید . در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید .

متخصص و جراح زنان و زایمان

دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم. مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید . هر نوع اولتراسوند به دکتر زنان و زایمان شما کمک می کند طول جنین را اندازه بگیرد و نیز در قطعی کردن اینکه چه زمانی از حاملگی شما سپری شده است به او کمک می کند .

جراح و متخصص زنان زایمان

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد. اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در مجله خبری پزشکی نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید. اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید.

  • تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید .
  • گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید.
  • بسیاری از مردم این سه ماهه را به عنوان ماه های چهارم ، پنجم و ششم حاملگی در نظر می گیرند .
  • زنان از سن حدود سالگی وارد دوران یائسگی می شوند و ممکن است با عوارض ناخوشایندی رو به رو شوند.
  • همچنین یک پزشک متخصص زنان در مورد زایمان و شرایط مربوط به آن نیز آموزش دیده است و می تواند بانوی باردار را در روند بارداری یاری کند.