پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-املاک پزشکی

این پزشکان برای دریافت گواهینامه‌ها و مدارک پزشکی خود در بخش داخلی، زنان و زایمان یا اطفال دانشکده پزشکی دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند. در صورتی‌که برای انتخاب دکتر زنان و زایمان، نیاز به کمک دارید؛ می‌توانید سری به کلینیک نی‌نی‌بان بزنید و با پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان همکار ما آشنا شوید. علاوه بر مواردی که مربوط به حوزه تشخیص و درمان بیماری های زنان توسط متخصص زنان می باشد، یک متخصص زنان و زایمان در حوزه مراقبت های وِیژه و خاص مربوط به زنان نیز فعالیت دارد و ممکن است مربوط به بیماری های جسمی صرفا نباشد. از جمله مواردی که در این حوزه وجود دارد می توان به انجام آزمایش های سالانه ماموگرافی، کولونوسکوپی، کنترل فشارخون، پیگیری واکسن های لازم، رژیم های غذایی تجویز شده که عمدتا شامل کلسیم و فولیک اسید می باشد، اشاره کرد. پرداخته و همچنین از بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران ،شرق،جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.برای گرفتن نوبت ویزیت تنها کافیست با شماره تلفن هر پزشک تماس بگیرید. شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد.

معمولا بیشتر افراد برای انتخاب بهترین دکتر به میزان تجربه کاری آنها توجه دارد. پس هر چه دکتر سال های بیشتری در زمینه تخصص خود فعالیت داشته باشد ، مورد اعتماد بیشتری قرار می گیرد. پس برای انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به سراغ فردی بروید که تجربه بیشتری کسب کرده است و با مهارت بهترین در این زمینه خدمات انجام می دهد.

  • لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند .
  • اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید.
  • یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است.
  • درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد.
  • از این امر استنباط می‌شود که پس از تشخیص مشکل به وجود آمده، توسط متخصصین امر میبایست به پزشکی با تخصص در گرایش مربوطه همچون جراح زنان و زایمان برای جراحی‌های حوزه زنان، مراجعه نمود.

در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید. یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.

به خاطر همین ، بیشتر متخصصان زنان توصیه می کنند ، با کمترین تغییر در بدن در زمینه خصوصیات خانم ها ، هر چه سریع تر متخصص زنان خوب مراجعه کنند. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین دکتر زنان تهران کیست؟پاسخ به این سوال را از نظرات و میزان رضایت بیمارانی که به مطب مراجعه کرده اند، می‌توان پیدا کرد. شما با مراجعه به صفحه هر دکتر زنان و مشاهده نظرات بیماران می‌توانید بهترین دکتر زنان تهران را پیدا کنید.

تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد . برای بررسی علل نازایی اولین اقدامی که صورت می گیرد ، آزمایش شمارش اسپرم می باشد . با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند. لذا برای بررسی علل نازایی ابتدا آزمایش شمارش اسپرم گرفته می شود . برای یافتن علل نازایی باید مرد و زن ، هر دو مورد بررسی قرار گیرند .در 30% موارد نازایی ، فاکتور مردانه دخالت داشته و مرد ممکن است در 20 تا 30 % دیگر نیز نقش داشته باشد .

جراح و متخصص زنان زایمان نازایی

حدوداً ۹۰ درصد از گروه متخصص زنان و زایمان عمومی هستند، این بدان معناست که تمامی خدماتی که یک پزشک زنان و زایمان قادر به ارائه آن است را انجام می دهند. اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. از این رو اگر این تاخیر در عادت ماهیانه بیش از 10 روز باشد و به طور نامنظم باشد خود می تواند جای نگرانی ایجاد کند. از این رو حتما به متخصص زنان در این شرایط مراجعه کرده و نسبت به منظم کردن دوره خود اقدام نمایید.

نقش ماما حین زایمان طبیعی در خانه

اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید. بهتر است برای قرار دادن وسایل ماما یک میز کوچک کنار تخت خواب مجله خبری پزشکی وجود داشته باشد. علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند.