پزشکی گوش و حلق و بینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-املاک پزشکی

این متخصصان در هر دو زمینه درمان پزشکی و جراحی جهت درمان کم شنوایی، عفونت گوش، اختلالات تعادلی، صدا دادن گوش و برخی از اختلالات جمجمه ای تخصص کسب میکنند. همچنین متخصصان گوش و حلق و بینی میتوانند بیماری های مادرزادی گوش درونی و بیرونی را درمان کنند. متخصص گوش و حلق و بینی باید حدود ۸ سال آموزش دیده و پس از طی دوره‌های پزشکی عمومی، کارآموزی و قبولی در آزمون وارد کار شود.

در سایت پزشک شهر تخصص های مختلف از جمله متخصص مغز و اعصاب، متخصص زنان، متخصص چشم، متخصص پوست، متخصص ارتوپدی، جراح بینی، کلینیک کاشت مو و سایر خدمات پزشکی مانند داروخانه و درمانگاه ها درج شده است. برای انجام این کار ابتدا به سایت درمانکده مراجعه کرده و بعد از انتخاب تخصص مورد نظر خود، متخصص حلق و بینی دلخواه خود را انتخاب کرده و درخواست نوبت‌گیری آنلاین دهید. سپس با تعیین روز و ساعت مراجعه و همچنین پرداخت هزینه ویزیت پزشک، نوبت مراجعه خود به مطب پزشک را نهایی کنید.

کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دکتر امین نوروزی می باشد . کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ویراتندرستی ایرانیان است. علائمی که برای مردم آشنا است شنیدن صدای زنگ، گلودرد مزمن یا وقفه‌های کوتاه تنفسی در خواب است؛ اما هر کدام با توجه به شرح حال بیمار می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشند. 7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد.

برای بیماران

خوردن، بلع غذا، صحبت کردن و آواز خواندن همگی وابسته به این بخش حیاتی هستند. اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد. اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل. این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود.

لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران

یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد. دکتر گوش، حلق و بینی بر اساس علائم بیمار و گزارشی که از او دریافت می‌کند، علت مشکلاتش را تشخیص می‌دهد و سپس برای از بین بردن علت اقدام می‌کند؛ همچنین ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر، آزمایش‌هایی چون تست شنوایی تجویز کند. متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری مجله خبری پزشکی های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند. این روش‌ها از نظر مقیاس و پیچیدگی، از جراحی میکروواسکولار تا جراحی که کل ناحیه ی گردن را در بر می‌گیرد، متفاوت است. فهرست روش های درمانی زیر، نمای کلی از دامنه وسیع و گسترده ی کاری متخصصان گوش، حلق و بینی را ارائه می دهد.

جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است. رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها. این متخصصین تومورهای نادر قاعده‌ی جمجمه از جمله تومورهای غده‌ی هیپوفیز را نیز جراحی می‌کنند. به صفحه پزشکان گوش، حلق و بینی درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. در سایت پزشک شهر این امکان برای شما کاربران گرامی فراهم شده است که با دکتر مد نظر خودتان به صورت آنلاین صحبت کنید.

  • در این تخصص پزشکان روی مشکلات گوش، بینی و گلو و حنجره تمرکز دارند.
  • دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.
  • متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری های گوش، بینی، سینوس ها، حنجره،دهان، گلو و دیگر نواحی سر و گردن تخصص دارند.
  • در مطب فوق و در جدول بالا لیستی از پزشکان گوش حلق و بینی در شهر شیراز معرفی شده است.