پزشکی گوش و حلق و بینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-املاک پزشکی

به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. برای درمان وزوز گوش بهتر است به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا پس از درمان بهترین راه درمانی را برای شما انتخاب کند و شما بهبود یابید. متخصص گوش و حلق و بینی ، قادر به تشخیص و درمان تمام بیماری های مربوط به گوش ، حلق و بینی می باشد.

فوق تخصص گوش، حلق و بینی

تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است. همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید. استفاده از دیدگاه واقعی کاربرانی که تجربه ملاقات با پزشک و درمان بیماری‌‌ها به کمک او را داشته‌اند، بهترین روش برای انتخاب بهترین متخصص گوش است.

درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی میشود، ممکن است مربوط به بیماریهای ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است. متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند.

در افراد مبتلا به ریفلاکس یا ، این اسفنکتر ممکن است شل باشد و باعث سوزش معده، درد قفسه سینه و مشکل در بلع شود. وضعیتی که در آن لب، کام یا هر دو در طی دوره جنینی به طور کامل رشد نمی کنند. اندازه شکاف ها ممکن است متفاوت باشد و باعث مشکل در تغذیه ، گفتار و تنفس فرد خواهد شد. به منظور ارتباط سریع تر مجموعه ما با شما و عدم نیاز به قرار گیری در صف انتظار تماس، فرم زیر را پر نمایید.

بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند. اگر چه علت این بیماری ناشناخته است، اما بروز این اختلال باعث تجمع مایع در لابیرنت می‌شود. این امر تعادل طبیعی فرد را بر هم می‌زند و در حرکت سیگنال‌های شنوایی به مغز اختلال ایجاد می‌کند.

همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد. نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران دریافت نمایید.

همچنین می توانند چین و چروک صورت را با استفاده از جراحی یا تزریق داروهایی خاص مانند بوتاکس برطرف کنند. وزوز گوش حالتی است که فرد بدون منبع خارجی صدایی را در داخل گوش ها ی خود می شنود. تقریباً از هر 5 نفر 1 نفر مبتلا به این وضعیت است که می تواند باعث تأثیر منفی بر کیفیت زندگی، شغل وعملکرد فرد شود. اختلال در حرکت غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و سرفه و خفگی شود.

جالب است بدانید التهاب مزمن لوزه‌ها می‌تواند با جراحی تونسیلِکتومی یا خارج کردن لوزه‌ها نیز درمان شود. انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند. در کنار فشارخون، آلرژی فصلی و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی علل سردرد و سرگیجه هستند. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص عمل بینی بدون جراحی و با لیزر هستیم که باید بگوییم هنوز علم در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در فرم بینی ایجاد کرد. متناسب با بیماری فرد ، مراقبت های لازم را بیان می کند تا بیمار با رعایت آن ها نتایج مطلوبی از درمان کسب نماید.

  • اندازه شکاف ها ممکن است متفاوت باشد و باعث مشکل در تغذیه ، گفتار و تنفس فرد خواهد شد.
  • اما به بسیاری از این صحبت‌ها نمی‌توان اعتماد کرد و برای یافتن جواب بهتر است که در منابع معتبر به جست و جو پرداخت.
  • بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند.
  • در این حالت می توانید به راحتی توبت خود را ثبت کنید و در مواقع لزوم با پزشک خود به صورت آنلاین صحبت کنید.
  • ترشحات بینی، سردرد، دندان درد و احساس خفگی هنگام خواب می‌توانند علاوه عفونت میکروبی سینوس‌ها باشند.
  • یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند.
سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند.

تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است. همین عامل باعث بروز علائمی مانند تب، سوزش و ناراحتی، درد و مشکلات خواب می‌شود. مجله خبری پزشکی جراحی گوش یا اتوپلاستی هم به منظور درمان بیماری های گوش و هم با هدف زیبایی انجام می شود. جراحی بینی یا رینوپلاستی که شامل جراحی سینوزیت و جراحی های زیبایی بینی می شود.

هر آنچه نیاز است راجع به متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) بدانید