گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی-املاک پزشکی

در روش جراحی رادیکال گردن تمام بافت محل درگیر با تومور همراه با عضلات، اعصاب، غدد بزاقی و عروق اصلی این ناحیه برداشته می شود . سرطلن و توده های گردن، حنجره، سینوس یا داخل حفره بینی توسط این متخصص جراحی می شود. التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند.

جراح بینی اصفهان

سرطان های پوست سر، صورت و گردن نیز جزو سرطان های ناحیه ی سر و گردن محسوب می شوند و از طرفی، تومورها نیز می توانند روی تیروئید، پاراتیروئید و غدد بزاقی ایجاد شوند. این متخصصان از لحاظ پزشکی، دانش عمیقی درباره ی ناحیه سر و گردن، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی ، سیستم های ارتباطی و حواس پنجگانه دارند. آدنوئیدکتومی برداشتن آدنوئید یا لوزه سوم با جراحی است که معمولاً برای درمان عفونت های مکرر گلو یا مشکلات تنفسی ضروری است.این روش به طور معمول تحت بیهوشی عمومی اتفاق می افتد و بیمار نیازبه یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی دارد. روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند. اکثر موارد نارضایتی بعد از جراحی بینی مربوط به این قسمت است، زیرا پزشک نتوانسته به خوبی خواسته بیمار را متوجه شود و یا اگر متوجه شده، در روز جراحی درخواست‌های بیمار را فراموش کرده است.

  • اتوسکوپ برای نور انداختن داخل گوش و معاینۀ پرده گوش استفاده می‌شود.
  • تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است.
  • این عارضه ممکن است نشانه ای از آپنه خواب باشد که می تواند منجر به مشکل در استخوان های صورت یا شب ادراری شود.
  • هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است.
  • امروزه با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است.
  • وزوز گوش حالتی است که فرد بدون منبع خارجی صدایی را در داخل گوش ها ی خود می شنود.

تیغه بینی یا سپتوم دیواره ای استخوانی ،غضروفی است که حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می کند و انحراف آن منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن شود. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود.

بیماری رفلاکس معده-مری (GERD)

چرا که مواردی مشاهده شده ، علت نارضایتی بیمار نسبت به عمل بینی به خاطر ناآگاهی او از مراقبت های لازم بعد از عمل بوده است. تمامی ویزیت ها شامل مشاوره های قبل از عمل ، ویزیت های دوره ای پس از عمل و تعویق چسب ها جزئی از عمل جراحی است و به صورت رایگان انجام می شود. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق دکمه بالا و یا از صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده را مشاهده نمایید. سپس می‌توانند ابزارهای جراحی از جمله لیزر را به منظور حذف موادی که سینوس‌ها را مسدود می‌کنند، وارد کرده و استفاده کنند.

بیشتر این دانشجویان به یکی از ۸ زیر شاخه‌ی این حوزه گرایش داشته و یکی از حوزه‌های گوش‌شناسی و عصب‌شناسی، حنجره‌شناسی، ساختار صورت و جراحی پلاستیک و اختلالات خواب را انتخاب می‌کنند. در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات مجله خبری پزشکی تنفسی مانند پولیپ، سینوس و … می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند. در این روش می‌توان تمام پوست بینی را از قسمت غضروف و استخوان بالاتر کشید و تمام آنچه را که در درون بینی وجود دارد، دید.

دکتر سوران ایوبیان