۸ مورد از بهترین اپلیکیشن کتاب و کتابخوانی ایرانی و خارجی درجه

ساخت اپلیکیشن توسط اپ سازها دارای محدودیت هایی است که قابل توسعه نیستند. ساخت اپلیکیشن به صورت اختصاصی جوابگوی تمامی نیازهای شما تا همیشه خواهد بود. حتی اگر سالهای بعد نیاز به تغییرات جزیی یا کلی داشتید می‌توانید تمامی تغییرات خود را در آن اعمال کنید. سومین برنامه کتابخوان لینوکس، بوکورم نام دارد و از ویژگی‌های ساده اما کاربردی برخوردار است.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. در این مطلب، به چند اپلیکیشن برتر خرید و مطالعه‌ی کتاب اشاره کردیم که امیدواریم برایتان مناسب بوده باشد. اگر اپلیکیشن دیگری می‌شناسید که در این فهرست اضافه نشده است، حتما در بخش دیدگاه به ما معرفی کنید. آمازون کیندل نیز مانند پلی بوک به نوعی برنامه کتابخوانی رایگان محسوب می‌شود، البته با این تفاوت که برای دسترس به محتوای بیشتر در این برنامه کتابخوانی رایگان باید حق اشتراک تهیه کنید. در یک مقایسۀ کلی و از نظر من، به عنوان یک کاربر ساده، طاقچه از لحاظ ظاهری و امکانات جانبی قابلیت‌های بیشتری نسبت به فیدیبو دارد. یکی از نقدهایی که همواره به سازندگان طاقچه وارد می‌دانستم، نداشتن برنامۀ مناسب ویندوز بود که از قضا همین یکی دو ماه پیش بالاخره از طاقچۀ ویندوز هم رونمایی شد.

این روزها اکثر مردم برای مطالعه کتاب‌ها و محتوای آموزشی از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند که این موضوع می تواند جهشی بزرگ در صنعت کتاب خوانی و کتاب فروشی مجازی باشد. بهره ببرید، نیاز به نرم‌افزار یا بهتر است بگوییم اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی دارید. طاقچه، فیدیبو و کتابراه سه تا از معروف‌ترین برنامه‌های کتابخوان ایرانی هستند.

  • اولین اپلیکیشن کتابخوان برای سیستم عامل مک، نرم افزار کالیبره است.
  • آل ریدر یکی از بهترین کتابخوان‌های اندروید است که حتی با قدیمی‌ترین نسخه‌های این سیستم عامل نیز سازگاری دارد و همین ویژگی آن را از سایر برنامه‌های کتابخوان متمایز می‌کند.
  • با استفاده از این برنامه ها شما می توانید کتاب های مورد علاقه خود را جستجو و شروع به خواندن کنید.
۸ مورد از بهترین اپلیکیشن کتاب و کتابخوانی ایرانی و خارجی درجه

با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید . ممنون میشم بهترین کتاب خوان معرفی کنید برای خواندن مقاله و… مناسب باشه. را کسب کند ؛ برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه پولی و خریداری شده برنامه ی محبوب Moon+ Reader Pro به صورت رایگان از فارسروید با ما همراه شوید! در آخر بهتر است این موضوع ذکر شود که نسخه موجود در مارکت ها نسخه رایگان برنامه است و نسخه ما نسخه پولی و کامل ان است . بخش قابل توجهی از آرشیو برنامه‌های ایرانی را محتوایی به زبان فارسی تشکیل می‌دهد؛ اما در برنامه‌های خارجی نیز می‌توان به محتوایی به زبان فارسی دسترسی داشت. در بین اهالی کتاب، دیدگاه سنتی‌ای وجود دارد که باعث می‌شود، این گروه در برابر تغییر ذائقۀ کتا…

اپلیکیشن کتابخوان نوار

به عبارت ساده‌تر هرچه در این اپلیکیشن وجود دارد، لقمه‌ای حاضر و آماده و راحت برای خوانندگان کتاب است. جهت استفاده از نسخه کامل برنامه های معرفی شده میتوانید آنها را از منابع فارسی دانلود کنید. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فراکتاب فارسی استفاده کنید. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

فول ریدر از انواع مختلف فرمت‌های ای بوک پشتیبانی می‌کند، طراحی و چیدمان ظاهری آن بسیار ساده بوده و استفاده از آن رایگان است. اگر کاربر سیستم عامل مایکروسافت هستید، برنامه‌های کتابخوان برای ویندوز را به همراه مزایا و معایبشان در زیر معرفی کردیم. با این مقدمه اگر شما هم از طرفداران کتاب‌های الکترونیکی هستید اما نمی‌دانید کدام برنامه کتابخوان برای شما مناسب‌تر است، حتما تا انتهای مقاله همراه اینجاپلاس باشید. ای بوک‌ها فواید زیاد دیگری نیز دارند که در این مطلب برای نشان دادن اهمیت نصب اپلیکیشن کتابخوان، صرفا به ذکر چهار مورد از آن‌ها بسنده کردیم. یکی از قابلیت‌هایی که این نرم افزار دارد، نسخه بی‌نهایت آن است که شما در آن می‌توانید بدون حد و مرز به کتاب و محتواهای آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید بیشتر درباره ایین ویژگی بدانید حالا می‌توانید به صفحه طاقچه بی‌نهایت مراجعه کنید و جزئیات آن را بخوانید.

دانلود FullReader+ all formats reader FULL v4.3.4 – کتابخوان اندروید