تخصص گوش، حلق و بینی اتولارینگولوژی چیست؟ درمانکده-املاک پزشکی

درمان عارضه های مربوط به حفره بینی وجراحی همزمان سینوس و پولیپ یکی از مهارت های یک متخصص گوش و حلق و بینی می باشد. وی آلرژی ها، سینوزیت، اختلالات بویایی، پولیپ ها و انسداد بینی به دلیل انحراف تیغه بینی آن را تشخیص و برطرف می نماید. وی در زمینه اصلاخ بد فرمی های بینی و ظاهر آن نیز از مهارت بالایی برخوردار می باشد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.

سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد.

جراحی آندوسکوپی سینوس

به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. در جلسه مشاوره تمام مشکلات و انتظارات خود را با پزشک مورد نظر خود مطرح نمایید. حلقه ای از عضله معروف به اسفنکتر در انتهای مری معمولاً از حرکت محتویات معده به سمت بالا جلوگیری می کند.

سپس می‌توانند ابزارهای جراحی از جمله لیزر را به منظور حذف موادی که سینوس‌ها را مسدود می‌کنند، وارد کرده و استفاده کنند. افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند. این بیماری دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و منجر مجله خبری پزشکی به سرفه و خفگی شود. مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد. ابتلا به انواع مختلف بیماری‌های زمینه ای می تواند باعث بروز این مشکلات شود. این وضعیت موجب التهاب مزمن و تورم مجاری بینی، همراه با تجمع مخاط و مشکلات تنفسی از طریق بینی میشود.

گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی

این موضوع کاملا بستگی به نظر جراح بینی دارد و شما باید در این باره با جراح بینی خود ، مشورت کنید اما در کل بیماران پس از گذشت ۱ هفته می توانند استحمام کنند. در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، مدت زمان این جراحی نسبت به جراحی بینی باز حدود ۱۵ دقیقه کمتر بوده و میزان تورم و کبودی نیز کمتر می باشد. جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد. دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند.

  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • یکسری بیماری متخصصین هستند که جراح می باشند و می توانند هماهنگی مشکلات بین گردن و سر را درمان کنند.
  • نادیده گرفتن این علائم می‌تواند منجر به پخش شدن عفونت و یا متاستاز کردن تومور سرطانی در بدن شود.
  • تیم طراح طب با ارائه خدمات اسکن سه بعدی و قالب کنترلی تا حد بسیاری این مشکلات را برطرف نموده است.