لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-املاک پزشکی

عفونت، رشد پولیپ در بینی یا انحراف سپتوم همگی می توانند به سینوزیت مزمن منجر شوند. بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. مشکل شنوایی که به خاطر آسیب پردۀ گوش، کانال گوش یا استخوان رخ می‌دهد را نباید نادیده گرفت. تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا – بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی پلاک ۱۴۶ واحد۶ لطفا جهت مراجعه با شماره موبایل های درج شده در سایت هماهنگ شوید.

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی گوش ، متخصص جراحی گوش…

این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. متناسب با بیماری فرد ، مراقبت های لازم را بیان می کند تا بیمار با رعایت آن ها نتایج مطلوبی از درمان کسب نماید. یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد.

بینی‌هایی که پوستشان بسیار نازک یا ضخیم است برای جراحی بینی خیلی مناسب نیستند و اعمال تغییرات زیاد بر آن‌ها امکان پذیر نیست. پزشک بعد از بررسی به بیمار می‌گوید که چه مقدار از خواسته‌های وی قابل اجراست و چه اصلاحاتی می‌تواند مجله خبری پزشکی بر بینی‌اش انجام دهد. توانایی جلب رضایت بیمار پس از جراحی بینی و جراحی گوش را داشته باشد. یک متخصص گوش ،حلق ،بینی باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و زمان کافی را برای درمان و راهنمایی بیمار بگذارد.

دکتر غلام رضا اجرستانی

متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد. جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلول‌های سرطانی را درمان می‌کنند و شکل ظاهری بینی را تغییر می‌دهد. به طور کلی متخصصین گوش و حلق و بینی در زمینه بیماری‌ها و درمان اختلالات گوش، بیماری‌های مربوط به سینوس‌ها، بینی و مشکلات سر و گردن تخصص دارد. یک دکتر گوش و حلق و بینی با توجه به سوابق و اظهارات بیمار با انجام آزمایشات و ابزار‌های کمکی پزشکی می‌تواند تمام بیماری‌های مربوط به سر و گردن، سینوس‌ها و بینی و گلو و…

  • جراحان پلاستیک و دهان و دندان و فک و صورت نیز ممکن است این نوع جراحی‌ها را انجام دهند.
  • در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.
  • پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند.
  • متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند.

بیماری منیر باعث اختلال در عملکرد گوش داخلی می‌شود که نقش تعادل و شنوایی را بر عهده دارد. در اکثر موارد این بیماری یک گوش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است بعد از چند سال بهبود پیدا کند. بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند. اگر چه علت این بیماری ناشناخته است، اما بروز این اختلال باعث تجمع مایع در لابیرنت می‌شود.

مراقبت های بعد از جراحی