معرفي و جستجوی پزشکان-املاک پزشکی

در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر، دکترهای داخلی زیادی وجود دارد و ممکن است بتواند بهترین دکتر داخلی در ایران از این شهر انتخاب کرد. ایشان در زمینه های پیشبرد آموزش و پرورش، فناوری، تخصصی داخلی، آموزش پزشکی، دیابت، تیروئید، ندول های تیروئید، رشد و بلوغ، اختلالات هورمونی تخمدان، موهای زائد، نازایی و غدد درون ریز تحقیق فراوانی انجام داده است و بسیاری از کتاب ها و مقالات را به چاپ رسانده است و دارای سه دانشنامه در حوزه پزشک عمومی، تخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص غدد درون ریز، رشد و متابولیسم می باشد. همان طور که اشاره شد علم داخلی محدوده ای گسترده دارد و علت این گستردگی، ارگان هایی از بدن است که در این فیلد قرار می گیرند.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران【سال 1401】❤️ + لیست 8 تایی

دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد. دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در مجله خبری پزشکی سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو انجمن علوم آزمایشگاهی بالینی، عضو انجمن انگل شناسی ایران، عضو انجمن نظام پزشکی، …

اگر دچار مشکلات یا علائم مشکوکی در مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ، راست‌روده، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد شدید، باید به دکتر متخصص داخلی یا فوق‌تخصص گوارش و کبد مراجعه کنید. برای تشخیص و درمان بیماری‌های استخوان و ستون فقرات هم می‌توانید در وهله اول به متخصص داخلی مراجعه کنید. برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس نیز می‌توان به دکتر متخصص داخلی مراجعه کرد. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند.

  • متخصصین داخلی می توانند در مورد بهداشت عمومی و مشکلات پیچیده پزشکی اظهار نظر کنند.
  • در این پست قصد داریم تا با یک متخصص داخلی آنشا شویم.ببینیم که به چه کسی متخصص داخلی می گویند و یک پزشک بیماری های داخلی چه وظایف،حدود کاری،تحصیلات و ویژگی هایی دارد.
  • به عبارتی هر آنچه به قلب، ریه، ارگان های دخیل در سیستم گوارش، کبد، کلیه ها، غدد و هورمون ها، خون و ناراحتی های مفاصل و استخوان ها مربوط است در مرحله اول به ویزیت یک پزشک متخصص داخلی نیاز دارد.
  • کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد.
  • عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical …
  • فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند.

برای مثال سرفه شما می‌تواند یک علامت گوارشی باشد نه تنفسی و توسط پزشک عمومی و یا داخلی درمان شود و شما با مراجعه اشتباه به فوق تخصص ریه، هم از تشخیص صحیح دور شده اید و هم هزینه بیشتری متحمل شده اید. به عبارتی اگر شما علامتی از یک بیماری، مثل تب و یا سرفه دارید، در مرحله اول ویزیت یک متخصص داخلی برای شما بسیار کارامد است. ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد. برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

محمد یوسف حیدری

پزشکی عمومی دانشگاه تهران تخصص بیهوشی دانشگاه ایلی نویز – آمریکا سال 1972 میلادی بورد تخصصی بیهوشی آمریکا سال 1974 میلادی فلوشیب ICU و CRITICAL CARE MEDICINE دانشگاه شیکاگو 1974 مدیر گروه بیهوشی برای مدت بسیار طولانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دبیر بورد تخصصی بیهوشی ایران برای مدت … عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … اما درصورتی‌که مشکلات تنفسی جدی باشد و در طولانی‌مدت برطرف نشود، باید به متخصص ریه مراجعه کرد. متخصصان داخلی می‌توانند با ادامه تحصیل و دریافت مدرک فوق‌تخصص در شاخه‌های مجزایی مهارت پیدا کنند. این پزشکان هنوز هم متخصص داخلی بوده و فوق‌تخصص خود را در شاخه‌هایی مانند گوارش، غدد و متابولیسم یا سرطان به دست می‌آورند. کبد بزرگ‌ترین اندام در بدن است و به هضم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند.

ساختمان پزشکان