متخصص گوش، حلق و بینی در تهران ، بهترین دکتر گوش، حلق و بینی تهران پذیرش24-املاک پزشکی

سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند.

بهترین پزشک گوش، حلق و بینی را چگونه در دکتردکتر انتخاب کنم؟

وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آنها بستگی دارد. متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند. در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد.

سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد.

روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند. در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و … آسیب دیده باشد، فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند علاوه بر برگرداندن عملکرد صحیح این اعضا، زیبایی آن‌ها را نیز بازسازی کند. بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، سینوس‌ها با مشکلاتی مانند پر شدن و انسداد روبه‌رو می‌شوند.

سپس می‌توانند ابزارهای جراحی از جمله لیزر را به منظور حذف موادی که سینوس‌ها را مسدود می‌کنند، وارد کرده و استفاده کنند. افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند. این بیماری دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و منجر به سرفه و خفگی شود. مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد. ابتلا به انواع مختلف بیماری‌های زمینه ای می تواند باعث بروز این مشکلات شود. این وضعیت موجب التهاب مزمن و تورم مجاری بینی، همراه با تجمع مخاط و مشکلات تنفسی از طریق بینی میشود.

کلینیک گوش، حلق و بینی

افزایش سن، قرار گرفتن در معرض صدای بلند، ویروس‌ها، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های وارده به سر، سکته مغزی و تومورها میتوانند منجر به کاهش شنوایی تدریجی فرد شوند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد. بنابراین پزشک علاوه بر مهارت پزشکی، با هنر و زیبایی نیز باید آشنا باشد تا حداکثر میزان زیبایی ممکن حاصل شود. دکتر بعد از چند سؤال با ابزار‌های مناسب به معاینۀ گوش، بینی و حلق می‌پردازد. اتوسکوپ برای نور انداختن داخل گوش و معاینۀ پرده گوش استفاده می‌شود.

به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. در جلسه مشاوره تمام مشکلات و انتظارات خود را با پزشک مورد نظر خود مطرح نمایید. حلقه ای از عضله معروف به اسفنکتر در انتهای مری معمولاً از حرکت محتویات معده به سمت بالا جلوگیری می کند.

  • جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در جهان می باشد که با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود.
  • درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.
  • درمان عارضه های مربوط به حفره بینی وجراحی همزمان سینوس و پولیپ یکی از مهارت های یک متخصص گوش و حلق و بینی می باشد.
  • به آن دسته از پزشکانی که بعد از گذراندن دوره هفت ساله و اخذ دکترای عمومی خود ، در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی تخصص خود را گرفته اند، متخصص گوش حلق و بینی می گویند.

این موضوع کاملا بستگی به نظر جراح بینی دارد و شما باید در این باره با جراح بینی خود ، مشورت کنید اما در کل بیماران پس از گذشت ۱ هفته می توانند استحمام کنند. در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، مدت زمان این جراحی نسبت به جراحی بینی باز حدود ۱۵ دقیقه کمتر بوده و میزان مجله خبری پزشکی تورم و کبودی نیز کمتر می باشد. جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد. دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند.

درمان عارضه های مربوط به حفره بینی وجراحی همزمان سینوس و پولیپ یکی از مهارت های یک متخصص گوش و حلق و بینی می باشد. وی آلرژی ها، سینوزیت، اختلالات بویایی، پولیپ ها و انسداد بینی به دلیل انحراف تیغه بینی آن را تشخیص و برطرف می نماید. وی در زمینه اصلاخ بد فرمی های بینی و ظاهر آن نیز از مهارت بالایی برخوردار می باشد. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.

متخصص و جراح گوش و حلق و بینی – اتولوژیست