سامانه نوبت دهی دکتر سید حمید موسوی فوق تخصص گوارش،کبدواندوسکوپی-کولونوسکوپی-فلوشیپ-اندوسونوگرافی صفحه اصلی-املاک پزشکی

این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری های شایع که نیاز به جراحی برای درمان آن ها نیست می پردازند.به زبان ساده، متخصص داخلی مسئول رسیدگی همه جانبه به شرایط داخلی و اختلالات سلامتی در بزرگسالان و کودکان است. در صورتی که در هر یک از زمینه‌های درمان بیماری‌های روماتیسمی، درمان تیروئید، درمان دیابت، بیماری های قلبی، پوکی استخوان، مشکلات گوارشی و کبد و دیگر بیماری‌های داخلی بزرگسالان به ویزیت و مشاوره نیاز پیدا کردید می‌توانید با مراجعه به متخصصین داخلی زیر که در شهر مشهد مشغول به کار هستند معاینه شده و روند درمان خود را کامل کنید. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

دکتر داخلی چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،اخذ درجه تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اخذ درجه فوق تخصصی جراحی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ فلوشیپ جراحی قلب و پیوند قلب از کالج سلطنتی انگلستان، گذراندن دوره تکمیلی جراحی … دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند.

اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید. وی دارای ۱۹ سال سابقه خدمات درمانی و سابقه کار در مراکز درمانی اورژانسی و کلینیک های تخصصی مختلف در شهرهای کرج، نظر آباد، همدان و قم می باشد. متخصصان داخلی با هر گونه بیماری و مشکلی که روبرو می شوند، به درمان آن می پردازند و پیچیدگی یا شیوع آن بیماری اصلا برایشان مهم نیست.

ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود. پس به سیستم درمانی و پزشک خود اعتماد کنید و مراجعه به فوق تخصص ها را به ارجاع آنها بسپارید. همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.

دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد. دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در مجله خبری پزشکی سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو انجمن علوم آزمایشگاهی بالینی، عضو انجمن انگل شناسی ایران، عضو انجمن نظام پزشکی، …

دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. شما می‌توانید از دکتر تومتخصص زنان زایمان و نازایی،متخصص ارتوپدی،متخصص گوش حلق و بینی،متخصص اطفال و کودکان،متخصص روانپزشکی،فوق تخصص ریه،فوق تخصص روماتولوژی،متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)،فوق تخصص غدد،فوق تخصص گوارش و کبد،متخصص جراحی عمومی،متخصص داخلی،متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)ومتخصص چشم پزشکیمورد نظر خود را بیابید و نوبت بگیرید.

به عبارتی هر آنچه به قلب، ریه، ارگان های دخیل در سیستم گوارش، کبد، کلیه ها، غدد و هورمون ها، خون و ناراحتی های مفاصل و استخوان ها مربوط است در مرحله اول به ویزیت یک پزشک متخصص داخلی نیاز دارد. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین داخلی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. پزشکان داخلی مانند پزشکان عمومی، پزشکان مراقبت‌های اولیه محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین متخصص داخلی و پزشک عمومی این است که متخصصان داخلی معمولاً فقط بزرگسالان را درمان می‌کنند اما پزشکان عمومی برای ارائه مراقبت از بیماران در هر سنی آموزش دیده‌اند.

  • وی بعد از دو سال سابقه کاری به عنوان پزشک خانواده در استان کرمانشاه، تحصیل خود را در رشته داخلی با توجه به اینکه علاقه زیادی به بیماری داخلی بخصوص بیماری های خونی داشت، ادامه داد.
  • بهترین دکتر داخلی در شیراز باید بتواند انواع بیماری های مختلف در بخش های متفاوت بدن را به خوبی تشخیص دهد و بهترین روش درمانی را در پیش بگیرد.
  • تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است.
  • دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند.

اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند. بهترین دکتر داخلی در شیراز باید بتواند انواع بیماری های مختلف در بخش های متفاوت بدن را به خوبی تشخیص دهد و بهترین روش درمانی را در پیش بگیرد. بهترین دکتر داخلی در شیراز،می تواند با بیماران خود به خوبی برخورد کند و پاسخ هر یک از سوالاتشان در رابطه با انواع بیماری ها و روند درمانشان را به خوبی می دهد؛بهترین دکتر داخلی در شیراز می تواند از عهده درمان و تشخیص بیماری های اندام های مختلف بر بیاید.

دکتر سید علیرضا کلانتر معتمدی

برای مثال سرفه شما می‌تواند یک علامت گوارشی باشد نه تنفسی و توسط پزشک عمومی و یا داخلی درمان شود و شما با مراجعه اشتباه به فوق تخصص ریه، هم از تشخیص صحیح دور شده اید و هم هزینه بیشتری متحمل شده اید. به عبارتی اگر شما علامتی از یک بیماری، مثل تب و یا سرفه دارید، در مرحله اول ویزیت یک متخصص داخلی برای شما بسیار کارامد است. ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد. برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.

دکتر مهتاب نیرومند

برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن. برونشیت حاد زمانی اتفاق می افتد که عفونت های تنفسی ویروسی رخ داده باشد. برونشیت مزمن هم معمولا به خاطر سیگار کشیدن بیش از اندازه ایجاد می شود.یک متخصص داخلی با توجه به نوع و مدت زمان رخ دادن برونشیت، شروع به درمان آن می کند. با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل پزشک مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… مطب دکتر عبدالرزاق کمالی اردکانی واقع در مشهد، قاسم آباد (شهرک غرب)، میدان حجاب، حجاب 54، مجتمع پزشکان غرب است.