ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰۷ اتوماتیک، دنده‌ای، سقف شیشه‌ای tu3 | behtarinyab

علاوه بر این، می‌توان به تهویه مطبوع، پیشرانه قوی، هندلینگ خوب در پیچ‌های سخت، پخش کننده صوتی حرفه‌ای و تولید این خودرو در دو مدل دنده‌ای و اتومات اشاره کرد. همچنین، این خودرو چراغ‌های مه‌شکن، چراغ‌های جلو مجهز به تنظیم ارتفاع، چراغ روشنایی در روز، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر و سنسورهای پارک و دوربین دنده عقب دارد​​​​. با توجه به تعبیه سقف شیشه ای در این خودرو، سوال هایی در ذهن خریداران راجع به ایمنی پژو 207 پانوراما پیش آمد. ایمنی سقف شیشه ای این محصول تا چه حد بالا است؟ آیا ممکن است در شرایط خاص خطر آفرین باشد؟ باید گفت، این خودرو از تمامی تست های مربوط به ایمنی با موفقیت عبور کرده است و سقف آن به هیچ عنوان خطرآفرین یا آسیب زا نیست.

استفاده از مواد با کیفیت و جنس بالا در داخل خودرو، نیز به طراحی آن کمک کرده است تا به کاربران حس بسیاری از لوکسی و ارزشمند بودن القا کند. سایا خودرو در سال جاری برای فروش اقساطی پژو 207 با توجه به وضعیت اقتصادی مردم تمهیداتی در نظر گرفته است که از جمله آن خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری و اقساط بلند مدت را میتوان نام برد. در نقطه مقابل، خرید ۲۰۷ اقساطی دنده‌ای به خصوص در مسافت های طولانی و جاده‌های با کمترین تردد یک مزیت است، زیرا مصرف سوخت این مدل کمتر است و قدرت موتور همیشه در دسترس شماست.

پژو 207i دنده 1403 فول اقساط تحویل آنی با چک

شایان ذکر است که وزن 1087 کیلوگرم برای مدل دنده معمولی و 1118 کیلوگرم برای دنده اتوماتیک پژو 207 می باشد. ساخت این خودرو در ابعاد گفته شده و فرم طراحی شیک و جذاب، این ماشین را در لیست زیباترین و محبوب ترین خودروهای اسپرت به ویژه برای جوانان قرار داده است. در طراحی داخلی کابین پژو 207i، تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل 206 دیده می‌شود. فرمان 207 آی به صورت دو رنگ با بخش پایینی نقره‌ای طراحی شده و کلیدهای کنترل سیستم صوتی، تلفن همراه و کروز کنترل دارد. همچنین در داشبورد یک مانیتور 7 اینچی لمسی با کیفیت تصویر مناسب قرار دارد که به‌راحتی قابل استفاده است. در کل باتوجه‌به قیمت ۲۰۷ اتومات و دنده دستی و همچنین 207 آی، متریال به کار رفته در کابین این خودرو از نظر کیفیت، بسیار معمولی است.

شرایط جدید فروش اقساطی پژو ۲۰۷ و رانا+جزئیات و جدول

هنگامی که مبحث امکانات رفاهی به میان می‌آید، باید خودروهای تولید داخل را با یکدیگر قیاس نمود؛ چراکه برخی خودروهای بی‌کیفیت چینی تنها با اضافه کردن امکانات رفاهی تلاش می‌کنند بازار خوبی به‌دست آورند. از طرفی خودروهای کره‌ای که فول آپشن محسوب می‌شوند هم با قیمتی بسیار بالاتر از ۲۰۷ عرضه می‌شوند. پس پژو ۲۰۷ را باید خودرویی با امکانات رفاهی مناسب در این محدوده قیمتی محسوب نمود. سیستم صوتی جدید، کروز کنترل، مانیتور ۷ اینچی لمسی و دوربین دید در عقب، تنها بخشی از امکانات این خودرو به‌شمار می‌روند.

تفاوت خودروی پژو 207 قدیم با پژو 207 آی در چیست؟

ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰۷ اتوماتیک، دنده‌ای، سقف شیشه‌ای tu3 | behtarinyab

فروش پژو 207 اقساطی امکانی است که به خریداران اجازه می دهد تنها با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از قیمت اصلی، خودروی دلخواه را خریداری فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری نمایند. کیان خودرو با فروش اقساطی پژو 207 تحویل فوری به تمام عزیزان در سراسر کشور خدمت رسانی می کند. شما خریداران محترم می توانید با ارائه مدارک خود و ضامنتان بخشی از پول خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت فروشنده واریز کرده و تعداد اقساط را خود تعیین نمایید.

  • سایت شیپور دارای کامل‌ترین و به‌روزترین لیست آگهی‌های خرید و فروش خودرو و ماشین‌های صفر و کارکرده است و به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر خودروی دلخواه خود را خریداری کنید.
  • بنابراین اگر شما هم قصد خرید خودرو بدون قرعه کشی را دارید و یا به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید خودرو  هستید، پس تا انتها با ماه همراه باشید.
  • همان‌طور که در این مطلب گفته شد، ۲۰۷ یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است.
  • همچنین در داخل خودرو نیز این رنگ قرمز در قسمت هایی مانند غربیلک فرمان، قاب دستگیره ها، بخش هایی از صندلی ها و کمربندهای ماشین و همینطور قاب دریچه های کولر به چشم می خورد.
  • درحالی که، مدل 207 به صورت گذشته بوده و سقف آن همان حالت فلزی قبل را دارد.