معرفی 10 تا از بهترین دکتر داخلی در شیراز️【آپدیت سال 1401】-املاک پزشکی

دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. دکتر فاطمه ستوده نیا در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر فاطمه ستوده نیا معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر بهداد خدیوی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در تهران داشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر بهداد خدیوی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند.

اهمیت دکتر داخلی زمان مشخص می شود که شما نمی دانید منشا بیماری تان از کجاست و مشکل تان به چه دلیلی است. چراکه دکتر داخلی مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد.در کلام آخر باید بگوییم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. حال در این مقاله ی بهترین دکتر داخلی در ایران، شرایط و ویژگی هایی که باید یک دکتر داخلی خوب داشته باشد، با هم دیگر بررسی کردیم.باید بیان کنیم که دکترهایی که در این مقاله معرفی کردیم، صرفا جنبه آشنایی داشته و قصد ما آسان شدن کار شما بوده است.

  • برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای داخلی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای داخلی را ببینید.
  • در ادامه در این مقاله از سایت دکتر لیلا دهقان، متخصص داخلی می خواهیم به پرسش هایی که در ابتدای این مقاله مطرح شد پاسخ گوییم.
  • با توجه به طیف گسترده بیماری هایی که در این زمینه وجود دارد، تخصص داخلی خود در مرحله فوق تخصصی زیرمجموعه های متنوعی دارد که به طور اختصاصی تر به ارگان مرتبط به خود می‌پردازد.
  • دکتر بهداد خدیوی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در تهران داشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر بهداد خدیوی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.

برای تشخیص و درمان بیماری های داخلی باید به متخصص داخلی مراجعه نمود اما همان گونه که می دانید معاینه هر سیستم درونی بدن نیاز به تخصص خاص خود را دارد لذا اکنون این سوال مطرح می شود که تخصص داخلی دقیقا چه مواردی را شامل می شود. به طور کلی پزشک داخلی به کسی گفته می شود که وظیفه تشخیص و درمان پزشکی به غیر از جراحی را در بزرگسالان برعهده دارد. چه در مواردی که شما به بیماری های عمومی مبتلا شده اید و چه زمانی که بیماری شما پیچیده است، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک دکتر داخلی انجام دهید. بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند. به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند.

دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است.

از آنجایی که پزشک داخلی در طول روز با انواع بیماری ها مواجه می شود لذا باید صبورانه و با حوصله به معاینه افراد بپردازد. بیمار از درد و مریضی خود رنج می کشد حال اگر متخصص داخلی نیز با او بد رفتاری کرده و یا به درستی وضعیت او را بررسی نکند، شرایط روحی برای بیمار بدتر خواهد شد. همان گونه که مجله خبری پزشکی بیان کردیم، پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست، بیمار را به او ارجاع دهد. از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت. با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند.

دوستان عزیز در این مبحث قصد داریم، درباره بهترین دکتر داخلی در بیرجند از شما نظرسنجی نماییم، تا بهترین دکتر یا مرکز پزشکی که توسط شما پیشنهاد می شود را شناسایی نماییم و با سایر مخاطبان به اشتراک بگذاریم. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد. در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت. دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد.

دکتر انور بهرامی

امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک داخلی را انتخاب کنید. متخصص داخلی برای تشخیص علت اصلی معمولاً از یک تست جسمی مخصوص، آزمایش خون و سابقه پزشکی کمک می گیرد و بعد از ریشه یابی علت اصلی برای رفع یا درمان آن اقدام می کند. معمولاً متخصصین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند. در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. بیمار باید در مراجعه به متخصص داخلی جدید و یا قبلی، وضعیت روحی و جسمی خود را در روزهای گذشته درمان بیان کند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران【سال 1401】❤️+ لیست 8 تایی

بلکه دکتر داخلی باید ابتدا وضعیت درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد. باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. بهترین دکتر داخلی در ایران به منظور درمان بهتر و سریع تر برخی از بیماری ها، می تواند به یاری پزشک متخصص و یا فوق تخصص بپردازد و به عنوان مشاور در کنار پزشک متخصص قرار گیرد، اما پزشک عمومی چنین توانایی را دارا نمی باشد.

یک متخصص داخلی ممکن است با دیگر پزشکان در ارتباط با سایر زمینه‌های پزشکی مشورت کند یا ممکن است توسط متخصص دیگری برای مشاوره با بیمار فراخوانده شود. اگر اولین بار است که به یک پزشک داخلی مراجعه می کنید باید پرونده پزشکی قبلی خود را به همراه داشته باشید. چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید.