لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران-املاک پزشکی

سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

  • آنها همچنین اختلالات مادرزادی داخلی و خارجی گوش را مدیریت و کنترل می نمایند.
  • متخصص گوش و حلق و بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد.
  • جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلولهای سرطانی را درمان میکنند و شکل ظاهری بینی را تغییر میدهد.
  • به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند.
افزایش سن، قرار گرفتن در معرض صدای بلند، ویروس‌ها، بیماری‌های قلبی، آسیب‌های وارده به سر، سکته مغزی و تومورها میتوانند منجر به کاهش شنوایی تدریجی فرد شوند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد. بنابراین پزشک علاوه بر مهارت پزشکی، با هنر و زیبایی نیز باید آشنا باشد تا حداکثر میزان زیبایی ممکن حاصل شود. دکتر بعد از چند سؤال با ابزار‌های مناسب به معاینۀ گوش، بینی و حلق می‌پردازد. اتوسکوپ برای نور انداختن داخل گوش و معاینۀ پرده گوش استفاده می‌شود.

وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آنها بستگی دارد. متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند. در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد.

دکتر احمد دانشی

سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. درمان آلرژی از طریق دارو و ایمنی درمانی و یا اجتناب از آلودگی، خاک و غذا و دیگر مواد حساسیت‌زایی که گوش و بینی و گلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد انجام می‌گیرد. متخصصان گوش و حلق و بینی تهران بیماری‌های مثل زکام بهاره، ورم غشاء مخاطی بینی هر 2 نوع فصلی و دائمی، سینوزیت مزمن، التهاب حنجره، گلو درد، عفونت گوش میانی و سرگیجه را درمان می‌کنند. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند.

روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند. در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و … آسیب دیده باشد، فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند علاوه بر مجله خبری پزشکی برگرداندن عملکرد صحیح این اعضا، زیبایی آن‌ها را نیز بازسازی کند. بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، سینوس‌ها با مشکلاتی مانند پر شدن و انسداد روبه‌رو می‌شوند.

میهن پزشک