لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-املاک پزشکی

درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.

متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن

با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. متخصص گوش و حلق و بیني موظف می باشد سلامت و رضایت بیمار را اولویت قرار دهد. این تخصص پزشکی به قرن نوزدهم میلادی زمانی که پزشکان تشخیص دادند، سر و گردن از یک سیستم پیوسته تشکیل شده اند، باز می گردد. پزشکان تکنیک ها و ابزارهایی را برای معاینه و معالجه مشکلات سر و گردن تهیه و در نهایت یک تخصص جدید پزشکی را پایه گذاری کردند. این رشته پزشکی از قدیمی ترین شاخه های پزشکی در ایالت متحده آمریکا می باشد.

چگونه می توانم از دکتر گوش، حلق و بینی(ENT) مشاوره آنلاین بگیرم؟

در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از مجله خبری پزشکی میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید.

به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد. حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود. بله ، جهت تسریع بخشیدن دوره بهبودی پس از عمل زیبایی بینی ، بیماران باید مراقبت هایی را انجام دهند که در مقاله ای مجزا به طور کامل درباره آن توضیح داده ایم. به طور کلی ، می توان گفت که تخصص گوش و حلق و بینی از تخصص های بسیار مهم محسوب می شود ، چرا که با تنفس انسان در ارتباط می باشد.

دکتر سید جواد محمدی

متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند. یک بیماری دیگری که بیمار به خاطر آن باید تحت مراقبت متخصص گوش، حلق و بینی باشد، کم شنوایی یا ناشنوایی است. سمعک هم راهکاری برای کنار آمدن با کم شنوایی یا ناشنوایی به حساب می‌آید. گوش، حلق و بینی سه اندام مهم بدن انسان هستند که وظایفی حیاتی بر عهده دارند. به خاطر پیچیدگی‌هایی که در این بافت‌ها وجود دارد، علائم متعددی نشان‌دهندۀ آسیب وارد شده بر آن‌ها هستند. به همین دلیل تشخیص بیماری‌های مرتبط بر عهدۀ متخصص گوش، حلق و بینی است.

  • گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است.
  • پلاستیک صورت – جراحی‌های زیبایی شامل رینوپلاستی (اصلاح و بازسازی شکل، عملکرد و ظاهر بینی) و پیناپلاستی (اصلاح گوش‌های برجسته).
  • هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود.
  • جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش و حلق و بینی به بیماری‌های حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد.

در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود. درمان انسداد بینی شامل تجویز دارو به منظور کاهش تورم و انجام عمل جراحی توسط دکتر جراح بینی آنلاین است. لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان.

درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند. درمان ناهنجاری‌های صورت و گردن و گوش و بینی از طریق جراحی زیبایی و ترمیمی. جراحی‌هایی که توسط شاخه‌ای از تخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌‌شود شامل انحراف بینی، جراحی زیبایی بینی، لیفتینگ صورت، کام شکافته و افتادگی پلک.