لیست بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران-املاک پزشکی

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. متخصص زنان برای درمان بیماری‌های زنان و کلیه مراحل بارداری کمک می‌کند. مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید.

آیا تمامی متخصصین حوزه زنان خدمات یکسانی را ارائه می دهند؟

اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد . یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود . اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود .

در مراحل بعدی حاملگی ، آنها از شما خواهند پرسید هر چند وقت یک بار نوزادتان حرکت می کند ، اما در زمان کنونی این فقط هیجان آور است که احساس کنید یک انسان دیگر درون شما حرکت می کند . اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است . در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد.

کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . علاوه بر عوامل خطر ساز معمولی که در محیط های کاری وجود دارند ، نیز در تفریحات یا اطراف خانه وجود دارند که می توانند برای حاملگی زیان بار باشند .

بهترین دندانپزشک زیبایی در اهواز【سال1401】❤️ + لیست 10 تایی

در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. برای نوبت‌دهی می‌توانید روزهای زوج (از ساعت 9 صبح الی 8 شب) با مطب تماس بگیرید. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

کارشناس فاطمه رضائیان

خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. اگر پزشک سال‌های متمادی عمر خود را صرف طبابت کرده باشد، قطعا موارد زیادی را مشابه هم یافته است و با توجه به نشانه‌ها قادر به تشخیص سریع‌تر و درمان موثرتر خواهد بود. بعد از اتمام این موارد ماما کودک را از نظر رفتار، عکس العمل، وزن و … معاینه مینماید.

دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت مجله خبری پزشکی سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .

اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. تعدادی از دکترهای زنان ترجیح می‌دهند فقط در یکی از این رشته‌ها کار کنند و وارد رشته‌ی دیگر نشوند. مثلا عده‌ای از دکترهای زنان تعداد در مسائل بهداشتی زنان ورود می‌کنند و کاری به حاملگی و زایمان ندارند. حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند.

اینکه دکتر زنان و زایمان، در کدام حوزه مربوط به رشته‌اش همچون مراقبت‌های بارداری، بیماری‌های جنسی، بیماری‌های دوران بلوغ، مشکلات هورمونی، یائسگی، سلامت جنسی، زایمان ….. در حال فعالیت باشد نیز تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مراجعه کنندگان دارد. متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان مشکلات رحم ، واژن و دستگاه تناسلی آموزش دیده اند. همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید.

  • در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند .
  • برای شروع حاملگی ، وجود تخمک در کنار اسپرم برای لقاح و تشکیل تخم الزامی است .
  • سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید.