لیست بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران-املاک پزشکی

در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند. با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید.

یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود . روش اول که به طور قطع نشانگر وجود تخمک گذاری بوده این است که با استفاده از دستگاه مخصوص ( لاپاروسکوپ ) تخمک را گرفته و مشاهده کنیم و یا اینکه سیر حاملگی را در یک خانم باردار ببینیم . حجم نمونه آزمایش باید حدود 5-2 سی سی باشد ، بعد از 4 ساعت حدود 60% اسپرم ها قدرت تحرک داشته باشند و همچنین باید 60% اسپرم ها از نظر شکل طبیعی باشند .

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است. به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند. شما باید از بین تمامی آنها بهترین متخصص زنان و زایمانی را انتخاب کنید که با تمامی شرایط رفتاری و اخلاقی شما منطبق باشد.

شما و همسرتان باید این فرم را پر کنید و سپس نتایج آن را به پزشکتان اطلاع دهید تا مطالعه کند . 17- من یک فامیل هم خون با برخی نقایص هنگام تولد دارم یا بیماری وراثتی دارم که در بالا به آنها اشاره نشده است . 9- من یک فامیل هم خون مبتلا به هموفیلی یا اختلالات خونریزی دهنده دارم . 7- من یک فامیل هم خون مبتلا به یک بیماری نقص قلبی دارم که با آن متولد شده است . آزمون هایی جهت اختلالات ژنتیکی نظیر تالاسمی ، بیماری تایساکس ، بیماری سیکل سل ، هموفیلی ، دیستروفی عضلانی ، سیستیک فیبروزیس ، کره هانتینگتون و Xشکننده ( یک شکل از عقب ماندگی ذهنی ) وجود دارد .

همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد . در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . برای انجام آزمایش پزشک ابتدا با استفاده از سرنگ انسولین مقداری از ترشحات گردن رحم را بر می دارد . در این آزمایش از بیمار خواسته می شود که حدود ساعت قبل از زمانی که گردن رحم ترشحات مناسب برای تخمک گذاری پیدا می کند یعنی بین روزهای دهم تا دوازدهم دوره قاعدگی مقاربت انجام داده و برای آزمایش مراجعه کند .

دکتر ژیلا یاوری

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. برای معاینه مجله خبری پزشکی دقیق داخل رحم از روش تشخیص درمانی هسیروسکوپی استفاده می‌شود. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید .

افسردگی پس از زایمان

البته در مواقع اضطرار و هنگامی که مراجعه به پزشک متخصصی ضامن درمان و سلامتی است، ویژگی بالا منسوخ است و اگر پزشک متخصص با توانایی درمان کردن بیماری مربوطه در هرجایی از کشور و حتی جهان حضور داشته باشد برای مراجعه به وی تلاش زیادی نمود. گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید.

  • اگر متوجه شدید هرگونه خونی از نیپل هایتان می آید ، به دکتر زنان و زایمان خود اطلاع دهید .البته این امر به سادگی در اثر تحریک نیپل نیز ایجاد می شود اما باید بررسی شود .
  • هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.
  • برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید.

هم اکنون یک واکسن آبله مرغان در دسترس است ، اما بیشتر خانم ها در سن بارداری ، قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند .اگر شما نمی دانید که در دوران بچگی به این بیماری مبتلا شده اید یا نه ، بهتر است واکسن را دریافت کنید . 2- یک پرسشنامه که راجع به سابقه پزشکی شما پر می شود و مشکلات پزشکی کنونی و گذشته شما را بررسی می نماید ، ممکن است گروه خونی شما پرسیده شود . 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد . این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید .

متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت جنین تمرکز می کنند؛ دکتر زنان و و زایمان همچنین برای سلامت عمومی سیستم تناسلی زنان و دختران جوان، راهنمایی‌های خوبی را انجام می‌دهند. اگر مشکل باروری دارید؛ برای بررسی مساله بلاید به بهترین دکتر زنان و زایمان تهران یا شهر خودتان مراجعه کنید؛ این‌که ملاک انتخاب‌تان برای پیدا کردن دکتر متخصص یا فوق تخصص زنان و زایمان چه باشد را در ادامه به طور مفصل توضیح داده‌ایم. متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و…

ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. دکتر فریده مظفری کرمانی جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی می باشد. ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد.

کارهایی که پزشک زنان انجام می‌دهد[ویرایش]