متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-املاک پزشکی

لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند. اگر صحبت مستقیم با پزشک متخصص زنان و زایمان به هر دلیلی برایتان سخت باشد، بتوانید در یک فضای مجازی امن و خصوصی، با او گفتگو کنید.

  • دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است.
  • لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند .
  • همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .
  • در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید .
ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

◀ دکتر شیرین کاویان پور دکتر زنان و زایمان شمال تهران

مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد. اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود. مديران , پزشكان , پرستاران و سايركاركنان بيمارستان كه مجموعا خانواده آتيه ناميده مي‌شوند , اصل ارتقاء رضامندي بيماران و مراجعين را محور كار خويش قرار داده و تا به امروز در مسير اجراي اين اصول تلاش مستمر داشته اند . هفته جهاني تغذيه با شير مادر 1401 تغذيه با شير مادر به عنوان يك تغذيه مناسب در بهبود امنيت غذايي و كاهش نابرابري ها مي باشد حمايت از ترويج تغذيه با شير مادر از طريق توانمند كردن و افزايش ظرفيت افراد مرتبط در برنامه هفته جهاني تغذيه با شير مادر مي باشد.

تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید. همان‌طور که در بخش‌های ابتدایی مقاله اشاره کردیم، پزشک‌های مختلف با کسب مهارت و تخصص در بخش‌های مختلف درمانی به ارائه خدمات در حوزه فعالیتی خود می‌پردازند. از این امر استنباط می‌شود که پس از تشخیص مشکل به وجود آمده، توسط متخصصین امر میبایست به پزشکی با تخصص در گرایش مربوطه همچون جراح زنان و زایمان برای جراحی‌های حوزه زنان، مراجعه نمود. همچنین به عنوان مثال مرتبطی دیگر، در حوزه فعالیت دکتر زنان و زایمان با توجه به عوامل اصلی تعیین کننده همچون سن، وضعیت زندگی بیمار و ….

متخصص و جراح زنان و زایمان

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص زنان و زایمان بهتر است بدانید تشخیص و درمان بیماری‌های زنان همچون عفونت دستگاه تناسلی، کیست تخمدان، نزدیکی دردناک، سرطان تخمدان و یا رحم، قاعدگی دردناک و اختلالات قاعدگی بر عهده پزشک متخصص زنان و زایمان است. بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد.

از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است. به خاطر همین ، بیشتر متخصصان زنان توصیه می کنند ، با کمترین تغییر در بدن در زمینه خصوصیات خانم ها ، هر چه سریع تر متخصص زنان خوب مراجعه کنند. شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید.

قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . آگاهی قبل از این اطلاعات ، به مسئول مراقبت بهداشتی شما کمک خواهد کرد تا احتمال وقوع نقایص هنگام تولد یا اختلالات ژنتیکی را در نوزاد شما ارزیابی کند . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود . در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد .

او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مجله خبری پزشکی مورد توجه قرار می گیرند . برای شروع حاملگی ، وجود تخمک در کنار اسپرم برای لقاح و تشکیل تخم الزامی است . علل متفاوتی برای عدم تخمک گذاری وجود دارد که با بررسی های پزشکی شناخته می شوند . از جمله این بررسی ها می توان به آزمایشات هورمونی ، آزمایش نمونه برداری از رحم و بررسی تخمدان ها اشاره کرد .

دکتر علی اصغر حیدری