متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-املاک پزشکی

تیغه بینی یا سپتوم دیواره ای استخوانی ،غضروفی است که حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می کند و انحراف آن منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن شود. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود.

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد. در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

  • سرماخوردگی یا حساسیت‌های مختلف می‌توانند باعث بروز سردرد‌های سینوسی شوند.
  • سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد.
  • از طرفی نیزوندوسکوپ به عنوان کابل فایبراوپتیک در بینی فرستاده می‌شود تا درون آن دقیق‌تر بررسی شود.

در روش جراحی رادیکال گردن تمام بافت محل درگیر با تومور همراه با عضلات، اعصاب، غدد بزاقی و عروق اصلی این ناحیه برداشته می شود . سرطلن و توده های گردن، حنجره، سینوس یا داخل حفره بینی توسط این متخصص جراحی می شود. التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند.

دکتر الهام کفایی

این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند. یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است. متخصص گوش و مجله خبری پزشکی حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد.

بیشتر این دانشجویان به یکی از ۸ زیر شاخه‌ی این حوزه گرایش داشته و یکی از حوزه‌های گوش‌شناسی و عصب‌شناسی، حنجره‌شناسی، ساختار صورت و جراحی پلاستیک و اختلالات خواب را انتخاب می‌کنند. در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و … می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند. در این روش می‌توان تمام پوست بینی را از قسمت غضروف و استخوان بالاتر کشید و تمام آنچه را که در درون بینی وجود دارد، دید.

در حالی که با مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی و شروع به موقع درمان یا جراحی، می‌توانید سلامتی خود را مورد حفاظت قرار دهید. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند. در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد.

جراح و متخصص گوش ، حلق و بینی

سرطان های پوست سر، صورت و گردن نیز جزو سرطان های ناحیه ی سر و گردن محسوب می شوند و از طرفی، تومورها نیز می توانند روی تیروئید، پاراتیروئید و غدد بزاقی ایجاد شوند. این متخصصان از لحاظ پزشکی، دانش عمیقی درباره ی ناحیه سر و گردن، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارشی ، سیستم های ارتباطی و حواس پنجگانه دارند. آدنوئیدکتومی برداشتن آدنوئید یا لوزه سوم با جراحی است که معمولاً برای درمان عفونت های مکرر گلو یا مشکلات تنفسی ضروری است.این روش به طور معمول تحت بیهوشی عمومی اتفاق می افتد و بیمار نیازبه یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی دارد. روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند. اکثر موارد نارضایتی بعد از جراحی بینی مربوط به این قسمت است، زیرا پزشک نتوانسته به خوبی خواسته بیمار را متوجه شود و یا اگر متوجه شده، در روز جراحی درخواست‌های بیمار را فراموش کرده است.

برای تشخیص بیماری، پزشک از معاینه حفره بینی (رینوسکوپی)، اندوسکوپی بینی و روش های تصویربرداری مختلف استفاده می‌کند. واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است. بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند. این جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی یا توده های سرطانی از گردن با بیهوشی عمومی انجام می شود.

یک فوق تخصص گوش خوب چه ویژگی هایی باشد داشته باشد ؟

در مواقعی که پایانه های ریز عصب شنوایی در گوش دچار آسیب شده باشد. و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

چرا که مواردی مشاهده شده ، علت نارضایتی بیمار نسبت به عمل بینی به خاطر ناآگاهی او از مراقبت های لازم بعد از عمل بوده است. تمامی ویزیت ها شامل مشاوره های قبل از عمل ، ویزیت های دوره ای پس از عمل و تعویق چسب ها جزئی از عمل جراحی است و به صورت رایگان انجام می شود. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق دکمه بالا و یا از صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده را مشاهده نمایید. سپس می‌توانند ابزارهای جراحی از جمله لیزر را به منظور حذف موادی که سینوس‌ها را مسدود می‌کنند، وارد کرده و استفاده کنند.