کلید سه پل لمسی مدل Bossmann برق ست | خانه هوشمند آکو

یکی از چالش های اصلی سیستم های هوشمند، پیچیدگی نصب و راه اندازی آن هاست. نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند نسل قدیم نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی دارد. اما کلید لمسی هوشمند را می توانید ظرف مدت 5 دقیقه نصب و راه اندازی کنید. جهت نصب سخت افزاری کافی است سیم ها را به ترمینال های مشخص شده روی کلید متصل کنید. سپس وارد اپلیکیشن شده و همانند اتصال موبایل به شبکه وای فای، کلید را به شبکه وای فای متصل کنید.

در ضمن می توان جهت صرفه جویی در برق و انرژی، در زمان هایی که در اتاق یا منزل حضور ندارید، طوری سناریو تعریف کرد که سیستم هوشمند این کلید ها، تمام چراغ های اضافه را خاموش کند. یکی از پرکاربردترین محصولات خانه هوشمند کلید های لمسی هوشمند می باشند. کلید لمسی هشت پل هوشمند WiFi علاوه بر زیبایی بصری که دارد با داشتن ماژول wifi از قابلیت‌های جذاب دیگری نیز برخوردار است.

کلید لمسی دو پل هوشمند سونوف مدل T2 EU2C-TX

علاوه بر موارد فوق در نسل کلیدهای لمسی هوشمند می توان برای هر پل از کلید لمسی هوشمند سناریو و برنامه خاصی تعریف کرد و یا کلید و پریز هوشمند را در سناریویی کلید لمسی خاص اجرا کرد. فناوری معمولا سبب آسایش بیشتر بشر و زندگی راحت‌تر او می‌شود، به همین دلیل هوشمند سازی سیستم‌های روشنایی خانه و محل کار، به وسیله تکنولوژی‌های جدید در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. احتمالاً تا چند سال آینده اثری از خیلی وسایلی که الان هر لحظه از آن‌ها استفاده می‌کنیم نخواهد بود، مانند کلیدهای برق مکانیکی. برعکس کلیدهای برق معمولی که حتماً باید در خانه باشیم و مسافتی را طی کنیم تا دقیقاً از همان نقطه که کلید وصل است، وسایل را کنترل کنیم، کلیدهای لمسی قابلیت کنترل از هر نقطه‌ای را دارند. کلید لمسی یا touch دارای فناوری‌های بروز و جدیدی است، به همین دلیل تنها با یک لمس ساده یا از طریق ریموت کنترل، قابلیت روشن و خاموش کردن آن‌ها وجود دارد. بدنه کلید و پریز لمسی نستکاز شیشه ای کاملا شفاف و نشکن تشکیل شده است که درخشندگی بالایی دارد و ضدخش است همچنین طراحی منحصر به فردی داشته که وجود کریستال بسیار شفاف با رنگ های مختلف جلوه زیبایی به خانه شما می دهد.

  • قیمت کلید برق لمسی بیش از 500 هزار تومان است، برای مشاهده لیست قیمت این محصولات وارد سایت آرتا الکتریک شوید.
  • اما کلیدهای لمسی الکترونیکی هستند و با روشی متفاوت جریان برق را کنترل می کنند.
  • همچنین، با کنترل لامپ ها هنگامی که شما در مسافرت به سر می برید امنیت خانه شما نیز تضمین می شود.
  • پنل این کلید چهار پل هوشمند دارای نمایشگر LED ، برای نشان دادن وضعیت روشن و خاموش بودن کلیدها است.
همچنین در صورت نیاز به آموزش نحوه نصب کلید لمسی، ویدیو آموزش نصب کلید لمسی فراهوش را مشاهده فرمایید. کلید تاچ هوشمند نستک مجهز به تکنولوژی بسیار پیشرفته لمسی خازنی است. طراحی تمام لمسی خازنی در کليدهای لمسی نستک به گونه‌ای است که با کوچک‌ترين اشاره‌ی انگشت عمل سوئيچ انجام می‌شود. هم‌چنين، اين طراحی سبب می‌شود تا کليد لمسی هوشمند نسبت به برخورد اشياء نامتعارف فلزی و پلاستيکی حساس نباشد. کلیدهای لمسی در رنگ‌های مختلف سفید، مشکی، بژ، طلایی، کروم یا ترکیب دوتایی این رنگ‌ها تولید می‌شوند، تا مشتریان بتوانند مطابق سلیقه و هماهنگ با محیط رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

کلیدهای لمسی پیزوالکتریک، نوع سوم از کلیدهای لمسی هستند که شیوه ی کارکرد این کلیدها برمبنای رفتار سرامیک های پیزوالکتریک طراحی شده است و معمولا پشت یک سطح صاف ساخته می شوند. کلیدهای لمسی پیزوالکتریک از واسطه ها به صورت مجازی با هر نوع متریالی پشتیبانی می نمایند. بنابراین می توانند حتی به عنوان یک محرک نیز عمل نمایند، قابلیتی که برای کلیدهای لمسی خازنی و کلیدهای لمسی مقاومتی امکان پذیر نیست. برای آشنایی بیشتر با کلید لمسی فراهوش، می توانید به صفحه کاتالوگ محصولات فراهوش مراجعه فرمایید.

تعریف سناریو برای کلید لمسی ۴ پل

کلید سه پل لمسی مدل Bossmann برق ست | خانه هوشمند آکو