جراح پلاستیک بهتر است یا متخصص گوش، حلق و بینی؟ طراح طب-املاک پزشکی

به عنوان مثال، استخوان‌های گوش داخلی که به اندازه یک برنج کوچک هستند، نقشی حیاتی و مهم در عملکرد گوش را بر عهده دارند. به همین دلیل دکتر آنلاین گوش و حلق و بینی باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد. بیماری‌های زیادی مانند عفونت گوش، پولیپ و تومورهای سرطانی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی نیاز پیدا کنید.

  • واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران اختلالات گوشی شامل کم‌شنوایی، اختلال ناتوانی در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان می‌کند.
  • 7- ایمونولوژی و آلرژی در سرو گردن که زیر شاخه ای است که صرفاً به مسایل آلرژیک می پردازد.
  • افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند.
  • بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی این نوع بینی به بیمار پیشنهاد می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند.
  • در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند.
این که کدام روش بهتر است کاملا بستگی به شرایط بیمار و مهارت پزشک دارد و اساسا بهتر است به جای اینکه بپرسیم کدام روش بهتر است بپرسیم کدام روش مناسب‌تر است. بعضی پزشک‌ها در روش رینوپلاستی بسته تبحر بیشتری دارند تا روش باز و بعضی دیگر بلعکس. می‌توان گفت که هم در میان جراحان و هم مراجعین روش باز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و استفاده از این روش رو به گسترش است. یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است. در این جلسه متقاضی باید تغییراتی را که مد نظر دارد، با پزشک خود درمیان گذارد. همچنین در خصوص مشکلات تنفسی که انتظار دارد بعد از جراحی بینی برطرف شود، صحبت کند.

دکتر جلال خادم

مراجعه به پزشک عمومی اغلب می تواند در درمان مشکلات جزئی مربوط به گوش، بینی و حلق موثر باشد و در صورتی که عفونت سینوسی، عفونت گوش یا گلودرد کوتاه مدت داشته باشید، به شما کمک کند. خوابی که به علت انسداد راه‌های هوایی کیفیت پایینی دارد باید معالجه شود. در واقع خروپف، صدای خفگی، بی خوابی، مکث در تنفس و کاهش حافظه علائم آپنۀ خواب هستند. بیمار با دیدن این نشانه‌ها باید از متخصص گوش و حلق و بینی مشورت بگیرد. جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند.

دکتر علی اصغر ذوالفقاری

و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است. همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید. استفاده از دیدگاه واقعی کاربرانی که تجربه ملاقات با پزشک و درمان بیماری‌‌ها به کمک او را داشته‌اند، بهترین روش برای انتخاب بهترین متخصص گوش است. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.

دکتر رامین صابری

جراح بینی ، به بیمار تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، اجازه استفاده از عینک آفتابی و طبی را نمی دهد زیرا ممکن است باعث تغییر شکل بینی شود. در این روش جراحی زیبایی بینی جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی مجله خبری پزشکی بینی اعمال می کند. متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد. ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است.