متخصص گوش و حلق و بینی کیست و تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن چه موضوعاتی را بررسی می کند؟-املاک پزشکی

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. البته به منظور درمان اختلالات بلع به متخصص گوارش نیز می‌توان مراجعه کرد. درمانکده با هدف تسهیل ارائه خدمات پزشکی به بیماران، بهترین پزشکان منتخب فوق تخصص گوش و حلق و بینی در تهران را دور هم گرد آورده است. این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد.

دکتر کیانا کیا

درمان بیماری‌هایی مانند میگرن، تیروئید، اختلالات بلعیدن، خوردن و صحبت کردن که می‌تواند مربوط به حنجره باشد، مربوط به متخصص گوش، حلق و بینی است. برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص گوش و حلق و بینی بهتر است بدانید یکی از تخصص‌های مهم دستیاری پزشکی که با راه هوایی و تنفس انسان ارتباط نزدیکی دارد تخصص گوش و حلق و بینی است. متخصص گوش و حلق و بینی سالهای متمادی در دانشگاه و بیرون آن در طبابت برای مردم، ارتباطات راه هوایی و شنوایی و بویایی و چشایی و زیبایی سر و صورت و بینی را بررسی می کند. همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن ، بعد از اخذ مدرک دکترای عمومی برای ادامه تحصیل عازم کشور آمریکا شد.

یک متخصص گوش و حلق و بينی می تواند دانش خود را در یکی از زمینه های ذیل گسترش داده و تخصص بگیرد:

برای بررسی داخل بینی از سپکولوم به همراه یک چراغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی نیزوندوسکوپ به عنوان کابل فایبراوپتیک در بینی فرستاده می‌شود تا درون آن دقیق‌تر بررسی شود. علائمی که برای مردم آشنا است شنیدن صدای زنگ، گلودرد مزمن یا وقفه‌های کوتاه تنفسی در خواب است؛ اما هر کدام با توجه به شرح حال بیمار می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشند.

  • جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد.
  • التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند.
  • با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.
  • متخصص گوش حلق بینی همچنین دورههایی در حوزهی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است.
وی همچنین درباره ترمیم آسیب دیدگی صورت و ناهنجاری های این ناحیه مهارت هایی را کسب می نماید. یک متخصص گوش و حلق و بینی می توانید جراحی های پلاستیک و ترمیمی را در ناحیه گوش و حلق و بینی انجام دهد. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند. با اینکه خروپف شدید در کودکان نشانه‌ای از یک مشکل و بیماری جدی نیست، اما بهتر است با پزشک اطفال خود در مورد آن مشورت کنید تا ببینید مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی را توصیه میکند یا خیر. این عارضه ممکن است نشانه ای از آپنه خواب باشد که می تواند منجر به مشکل در استخوان های صورت یا شب ادراری شود. در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و …

اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید. بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با مجله خبری پزشکی کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.